Dexter
Sul on õigus, aga tõde ei ole alati päris üheselt mõistetav.
Etis
kirjutab nii.
Näiteks, et P0251(
Fuel metering valve(IMV)control error) ja teises kohas IMV seletuseks
inlet metering valve. Mismoodi see kõik kokku toimib, ma loomulikult aru ei saa, aga see selleks.
Ses mõttes, et kaks ja pool päeva on läinud tehniliste teadmiste täiendamise peale ja lõpuks otsustasin siiski koodid ümber kirjutada, nagu teema algul mainisin. Vahepeal tekkis lisaks igasugu imelikke vigu, igale maitsele, ei teadnudki kuhupoole nüüd joosta. Vahetasin 2 ja 3 pihusti ära. Ja kirjutasin koodid üle. Vilkuv tuluke kadus, esimesest pöördest käima, välja ei sure, tühikäigurõhk korras. Aga suitseb ja mootor veidi katkub. Rohkem mootoriga seotud vigu ei näita.
Vaatasin viimast logi üle ja kõik teised pihustid muudavad oma parameetreid, siis pihusti C paneb tuimalt ühte rida. Enne oli see pihusti silindris B, veaga P2237, knocing on cylinder 2. Et üks pihustaja siis omadega ikka õhtul ilmselt.
Kuskilt pole veel adekvaatset selgitust leidnud, miks pihustite ülekirjutamine toimib. Aga hetkel oli näha, et see teatud juhtudel nii võib olla. Lähen viskan pihustil kesta ümber, eks ole näha, mis sest välja tuleb.
TÄIENDUS.
Mondeole tuli 2003 lõpus facelift, minu auto on esmaostetud 09.2003. Kahjuks ei tea valmistamise kuupäeva ja sellest siis selline kooslus - mootor/sisu vastavalt pre facelift ja kere uuendatud väljanägemisega. Et lähedalt on võrdlemisks võtta 2004 aasta väljalaske ja sama võimsusega masin, siis tooks välja, mis on teistmoodi. Mootori poolelt siis lihtsustatult öeldes euro3 vs.euro4. Vahe on pihustites(00501z vs 00504z) ja lisatud on elektriline turboaktuaator, juhtmed-torud osaliselt teistsuguse asetsusega, lahendusega. Ülejäänu tundub pealevaadates sarnane. Mooduleid luges kordades kauem, ei mäleta täpselt mis, aga uuemal on neid rohkem.
Nii. Et pihustite korpused ja tagasivooluklapid on samad, siis liikus minu mõte kohe olukorra ärakasutamise juurde. Et võtan ühelt korpuse ja teiselt sisu. Aga mingil õnnetul põhjusel lööb pihusti 00504z(ots 00501z-lt) kasutamisel ajju hunniku vigasid, just seoses pihustite elektrilise ühendusega. Kui nüüd eriti kehvasti läks, võib ka sellel pihustil elektriline osa vigane olla. Vead kadusid pihusti andmete ülekirjutamisega.
Igaljuhul, kui nüüd sellise kooslusega paja käima ajasin - silindrites A;B;D originaalid, C laenatud 00504z korpus, 501 otsa ja tagasivooluklapiga, siis läks kõik käima, ei suitsenud ja töötas ühtlaselt täpselt senikaua, kuni pöördeid tõstma hakkasin. Nüüd tuli suits taha, kuigi käis samutit ilusti ja uuesti tühikäigule taandudes oli fuel offset selline - silindrites A/B -3,932 ja C/D 3.932. Kergelt uuritades numbrid muutusid, aga tühikäigul lugu sama.
Misasi see fuel offset täpsemalt on, kas nagu correcting factor?