Mida uut Järva-Jaani vanaautode varjupaigas?

Ivar kah oma monsteriga viimasesse autolehte saanudToungue



Vasta

Paari nädala taguses Äripäeva vahel ilmuvas Tehnotrendis oli ka artikkel varjupaigast.
Vasta

http://www.rescue.ee/vvfiles/0/Haire%201...202008.pdf

Värskes päästjate ajakirja Häire 112 numbris kah kaks lehekülge muuseumipapa tegemistest (lk 32-33).
Vasta

Uus kogumisaasta on alguse saanud väga huvitava punavalge autoga - endise Jõgeva tuukrite bussiga Ford D600 baasil.Passis tegu 1956. aasta masinaga aga tõenäoselt on kunagi tehtud "keemiat" - D-seeria Fordi veokeid hakati alles 1965 tootma.
Vasta

http://varjupaik.jjts.ee/tkaart2008_v.pdf

Lisaks veel kauatehtud kaunikese - viimaks tuli trükikojast välja ka traditsiooniline Varjupaiga tänukaart. Kõigile tutvumiseks on see veebis, aga paljudele abilistele jõuab see ka postkasti Smile
Vasta

Järgmine uudis:

Varjupaiga kogu nüüdsest täienenud 1967. aastal toodetud tuletõrjevärvides maastikuautoga Volvo L3314-HT (väike Laplander), pärit masin Tartumaalt Puhja komandost ja pikka aega oli lahingarvel Tõrvandi komandos. Lisaks ootab äratoomist ka üks puna-valge International 200 Pick-Up (ka Tartumaalt).

Vt ka http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=343
Vasta

Sai nüüd juba eile tehtud üks käik Peipsi äärde. Esmalt külastasime suurema esindusega (seitsmekesi) Kallaste karakatitsaparaadi ning seejärel sai suundutud Alatskivile, kust tõime Varjupaika kolmanda ja hetkel viimase Lõuna-Eesti Päästekeskuse annetuse - International 200 pikapi. Masin oli pikalt sealse komando majandussõiduk, kuid jäi mõne aasta eest sidurivea tõttu seisma. Lokuta brigaad suutis Varjupaika jõudnuna mootori kiiresti elustada (pmslt aku peale ja tuld), kuid sidur ei andnud mitte mingit elumärki.

Vt ka http://varjupaik.jjts.ee/?action=text&P=...t&post=418
Vasta

Kes tänast ETV saadet "Sõida maale" vaatama juhtus, siis seal oli ka ligemale 10 min lõik Varjupaigast (salvestatud 07.04). Vast mõne päeva pärast saab seda ka ERR-i veebilehel vaadata.
Vasta

sai ka täna lõpuks korraks varjupaigast läbi käidud. ei osanud oodata, et see nii võimas on. väga lahe.
sai kiire ring tehtud, trammist oma nimi üles otsitud, väheke teehöövlit lähemalt uuritudWink ja ära mindud. kaunis.

PS. kassamuhu kapott ei tahtnud hästi käia, kas see peabki selline olema? alguses ei saanud hästi lahti(ei tahtnud jõudu rakedada) ja pärast jäi ka sinna suur vahe sisse, e ei läinud korralikult kinni.
Vasta

Äsja möödunud nädalavahetusel külastas oma ringreisi käigus varjupaika seltskond ühistranspordihuvilisi nii Auto-Moto foorumist kui ka ühistranspordifoorumist ytra.eu, arhailise linnaliinibussiga Ikarus 260. Laupäeva õhtul-öösel käidi autosaunas, pühapäeval sõideti ATSiga, prooviti teerulli juhtimist ning külastati kinomuuseumi.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta

(04-05-2009, 21:19 PM)Sillu Kirjutas:  Äsja möödunud nädalavahetusel külastas oma ringreisi käigus varjupaika seltskond ühistranspordihuvilisi nii Auto-Moto foorumist kui ka ühistranspordifoorumist ytra.ee, arhailise linnaliinibussiga Ikarus 260. Laupäeva õhtul-öösel käidi autosaunas, pühapäeval sõideti ATSiga, prooviti teerulli juhtimist ning külastati kinomuuseumi.
http://foorum.ytra.eu/showthread.php?tid...69#pid7469
Selles postituses viide pildile, kus näha varjupaigas olev 260 ja meie reisibussiks olnud buss Smile
Vasta

Vahepeal on Varjupaiga kogu täienenud kolme tsiklimoodi aparaadiga - korviga IÞ-56, IÞ-Planeta pulkadel ehitatud chopper (viimane väidetavalt töökorras) ja K-125 ning T-150K pulkadest ehitet karakatitsa.

Lähima paari nädala jooksul on lisandumas suure tõenäosusega üks selline üliharuldane (sotsmaade) aparaat, milliste Eestis sõitmise, saati veel säilimise kohta polnud veel möödunud aastal vähimatki aimu.
Vasta

(04-05-2009, 23:42 PM)oxygen Kirjutas:  [quote='Sillu' pid='224806' dateline='1241457546']
Äsja möödunud nädalavahetusel külastas oma ringreisi käigus varjupaika seltskond ühistranspordihuvilisi nii Auto-Moto foorumist kui ka ühistranspordifoorumist ytra.ee, arhailise linnaliinibussiga Ikarus 260.

Sõitsite mulle Pärnu külje all vastu.
Vaatsin mina, vaatsin mina mitu korda kohe.. [Pilt: icon_eek.gif]

loll on loll olla.
Vasta

Varjupaiga kogu on jõudnud 300. eksponaadini ja tegu tõeliselt haruldase ning värvika minevikuga aparaadiga - Bulgaarias toodetud midibussiga Chavdar LC-51. Mitu esmapilgul absurdina tunduvat fakti selle bussi kohta on kirjas ka http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=349

Bussi Varjupaika toomisel omas taaskord hindamatut rolli kaasfoorumlane rivo54, kes leidis bussi, pidas läbirääkimisi ning organiseeris ka puksiiri. Teada oli see isend alates möödunud aastast.
Vasta

Südame teeb soojaks, et varjupaiga juubelieksponaadiks just nimelt buss on Rolleyes
Vasta

Bussid on toredad, mis seal salata. Läinud nädalavahetusel õnnestus lõpuks heita pilk ja asetada ka käsi loomingulise ettevõtte 'Kuusalu AutoBaas' progressile bussitaastamise alal. Väga innustav! Sestap peaks vist ettevaatlikult, peaaegu sosistades, uurima kas ehk suviste ürituste sekka ei mahuks ära ka JJVV-veetud bussisõprade kokkutulek? Laulupeo lähenemise tõttu peaks olema kõigiti sobiv ühisliikluslik raamistik nagu maast võtta.

koterman,
ühissõidukite (laev-buss-rong-vägamitmeistmelised-suurautod) sõltlane,
doose vaikselt suurendav

(24-05-2009, 19:46 PM)oxygen Kirjutas:  Südame teeb soojaks, et varjupaiga juubelieksponaadiks just nimelt buss on Rolleyes
Vasta

Piltidelt jäid silma "kinumehed". Kas keegi kergitaks salduse loori, et kus seal salvestatut näha saab?

MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kristjan (+372)5010599
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!


Vasta

(26-05-2009, 01:32 AM)Landy Kirjutas:  Piltidelt jäid silma "kinumehed". Kas keegi kergitaks salduse loori, et kus seal salvestatut näha saab?

Seda oskab vast üks teine kaasfoorumlane pajatada, aga helesinine unistus oleks tõsine film JJVV-st ja selle tugijõududest Wink

Aga ootaks isegi sarnaselt Ikarus 620 videole peagi juutuubi Chavdari toomist.
Vasta

(27-11-2008, 23:44 PM)svenson Kirjutas:  Algselt oli too kaitsevärvi ka päästevärvides, aga sai siis vähekene tuunitud ja too BTR täiesti korda tehtud. Peale mind vist jooksutati üks mootor tollel kokku :S

Peab vist uuesti remontima tulema Smile

Täiendaks siis:
Kumbagi mootorit kokku ei oldud lastud.
Ainuke viga oli jahutussüsteemis, kus oli katki soojuvaheti ja 2 lõdvikut.
Soojusvaheti oli mehaaniliste vigastustega ära lõhutud ja jahutusvedelik jooksis välja.
Kompressori jahutusvoolik oli purunenu seepärast, et voolik oli veetud rihmaratta alt ja see hõõrus sinna vastu.
<Mõned pildid varjupaiga lehel>
Vasta

Tegin täna kiirvisiidi Varjupaika.
Mõtteid ja tundeid oli vastakaid.
Alustab heast. Hea oli näha, et masinate hulk oli suurenenud ning märgatavalt aasta tagasi, kui käisin viimati, kasvanud mõõtmetelt ja tiheduselt. Ja mitte ainult masinad, vaid ka muu nostalgiline, nagu jalgrattad jms. Samuti hakkas hea töö silma masinate kallal ja eriline kiitus teetöö masinate kallal vaeva näinud inimestele.
Teisalt ajarataste hambad töötavad usinalt ja valusalt. Näiteks olid paljud masinad, eriti hakkas silma tramm, nutusemas seisus. Kuid siinkohal toob päikese tagasi muuseumipapa moto selle kohta.

Küsimus. Kuna peenet polnud, ehk saaks mingisuguse ülekande teha Swedpanka (siis saab 25.- võrra või palju see teenustasu on, suurema summa kanda). PMi jaoks sobivad panganumbrid.

Parimat

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne