Jaan Tatika ideed

(15-06-2020, 23:28 PM)honkomees Kirjutas:  
(15-06-2020, 20:36 PM)Marko Kirjutas:  Kui on tõesti laudatäis, siis ma mõtleksin sulatamise peale ja valaksin konservikarpidesse, mitte juhusliku kujuga anumatesse. Siis on lootus, et rihmarattatoorik on kuuris olemas.
See on nüüd muidugi tatikateema jaux tiba liiga kõrge mõttearendus.
Big Grin
valamiseks oleks ka mõistlik väiksemaks kokku pressida ja tiba liiga kõrge idee on jah ... st mitte valamine vaid edasine rihmaratta tootmine.
P.S. väikese lambalauda täis on seda lätlaste taarat ja üha juurde tuleb, kuna piiripeal elades on mõttetu eestimaiseid poode külastada.

Ma muide tean, et raha riigist välja viimine ükskõik mis formaadis, teeb riigile halba.
Valamine ümmargusse asja vs suvaline on lootus, et ehk joppas.

Aga jätame selle poliitika, muidu päälik saab kurjaks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Lihtsalt küsimus, palju selle sulatamise peale ka kulub raha ja aega või on mõtekas pressialla viia?
Vasta

Käsil värskelt komplekteeritud jawa 360 mootori käivitamine.
Mootor pole raami vahel vaid vanast, pöördumatult katkisest raamist on tehtud pukk, mille küljes siis kõik vajalik ripub.
Jalg väsis ära, vändast käima ei saa.
Keevitasin kokku ketihammasratta ning padruni ja käivitasin elektridrelliga, sain käima kuid targem andis järele, nüüd otsin omale uut drelli ning ideed, kuidas edaspidised käivitamised nii kulukad ei oleks.
Ehk peaks auto starteri kuidagi külge pookima ja tegema kiilrihma veoga?
Vasta

Kui 360 mootor isegi kapitali järel vändast käima ei lähe, on midagi kusagil kapitaalselt valesti.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Ei ole kapitaal remont, pigem komplekteeritud parimatest osadest, mis sahtlis olid.
Lisaks sellele ise koostatud väntvõll ja rolleri süütemäng koostöös audi v6 süütepooliga.

Vale võib olla näiteks karburaatori reguleering või vimkad süütemänguga, neid soovikski regullida töötava mootoriga.
Vasta

me ei saanud ka javkinit peale remonti käima, mitu korda uuesti lahti võetud ja kontrollitud, igasugu jaavaspetse ja muidu mootori ja süütespetse kiusatud, isegi ei luba, ei mingit popsu. Mõistus sai otsa ja nii jäigi ...
Vasta

Mul õnneks vändast lüües popsub ja mis jawa juhul on imelik, et kohati tahaks nagu "tagasi lüüa" mis viitab jällegi süüte probleemidele kuid siiski sooviks asjale läheneda J.Tatika moodi et saaks nupust käivitada kuni viimse lihvini ja siis raamivahele panna.
Vasta

Kolvid vahetuses?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(09-07-2020, 12:41 PM)Marko Kirjutas:  Kolvid vahetuses?

Siis vist jookseks kokku kuna rõnga lukk läheks aknasse.
Vasta

Nooled kolbide peal on ka paigas?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(09-07-2020, 12:58 PM)tõnn Kirjutas:  
(09-07-2020, 12:41 PM)Marko Kirjutas:  Kolvid vahetuses?

Siis vist jookseks kokku kuna rõnga lukk läheks aknasse.
Tere. Vabalt võib säärane lugu olla - nähtud värk! Popsub lubab ja põhjagaasiga saab isegi käima ning ega need rõngad siis kohe akendesse pilbasteks ei jookse. Mässasin sellise mootoriga paar aastat tagasi - väidetavalt remonditud jne. Vqhetasin simmereid, kontakte, kondekaid, süütepoole ja karpat, timmisin ja nöökisi. Käima sain ka isegi, kuid ei tahtnud ei peast ega p...st koostööd teha. Viimases ideena võtsin leegitorud maha ning ohh üllatust, olidki kolvid vahetuses. Peale ringi tõstmist käis nagu kell, kuid tants läks lahti käigukastiga..........
Võta leegitorud maha ning kiika sisse, paari minuti töö!
Ats
Vasta

Vasakul kolvil täht L ja nool sõidusuunas.
Paremal kolvil täht P ja nool sõidusuunas.
Vasta

Tere.

 JAWA kohta ei tea aga , kui ma üht kahetaktilise mootoriga Wartburg 353 e käima ajasin ( ei lubanud mitte üks mats , säde ja kütus olid nii kuis peab ) , siis üks vanem mees õpetas - mootor on kuiv , vala umbes üks supilusikatäis õli igasse silindrisse ja tõepoolest - mootor käivitus sellest ajast tõrgeteta .
Vasta

Bensu ikka silindritesse, saab kiiremini mootori paukuma.
Kuid arvan, et tagasi lööb kuna mõlemas silindris käib korraga säde, 2× tiiru kohta.
Vasta

Ei , mitte bensiini , vaid justnimelt õli , bensiini ja õli segu tuleb mootori silindrisse karburaatorist . Edu käivitamisel !
Vasta

Ma tavaliselt teen võllid, hammasrattad, silindri ja muud säärased pinnad tavotiga kokku kui mootorit koostan, kunagi ei tea, mittu aastat võib käivitamiseni minna. Sellest tulenevalt on ka esimene käivitamine raske, tavaliselt lükkan käima, lasen töötada, timmin karbussi jne...
Aga käesolevat mootorit ei tõuka käima ja puki kõrgus on madal, vänt käib vastu põrandat. peaks vist suurema läbimõõduga  rattad alla kruvima.
Vasta

Mu 60-nenda aasta 354 läks pärast komplekteerimist ja 2-hest ettelöögist,esimese matsuga käima!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

"Tšäkk Norrise Jawa töötas samal ajal kui mootorit remonditi."

Kahjuks sedasorti postitused ei ole seotud antud teemaga.
Vasta

Kui sa oma jala ikka jawa mootori käivitamiseks popey jala taoliseks pead taguma ja sellest ise aru ei saa,et midagi on valesti,siis pöördu targemate poole,või võta mootori remondi ajal kirjandus kõrvale,usu mind,saad töötava asja.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Ma tean väga hästi, mis on valesti.

* vaatamata remontkomplektile ei tööta karbuss korralikult, vaja reguleerida.
* süütemäng ei ole originaal ega tööta nii nagu peab, madalatel pööretel jääb säde nõrgaks.
* käivitusvända käik on umbes 60% kui võrrelda seda originaal asendiga.

Kuid kui pöörduks tagasi küsimuse juurde.
Mootori pukk koos mootori ringiajamise võimalusega, kas käivituseks või sissesõiduks.
Tundub, et siinses seltskonnas polegi sellist tehtud?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne