01-09-2005, 11:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2005, 12:03 PM ja muutjaks oli künnimees.)
Võib olla, et teeme esihargi millalgi ümber, siis, kui keevitamiskogemusi rohkem kogunenud. Enne selle hargi ehitamist ei julgenud kahvlitorusid jätkata jms, kuid kõik käepärast olnud esihargid olid kas lühikesed või nõrgad (meesteka kahvlit vaadates tuli hirm peale, isegi jalgrattal sellist ei kasutaks). Peale selle on võrri amortisaatorid arvestaud palju püstisemas asendis ja teises sihis mõjuvate jõududega töötama. Kui 40 km/h sõites kahvli haru või mõni teine kahvli osa puruneb, võib sõitja ,,teise ilma\" arvutivõrkude kaudu foorumis osaleda. Praegu kinnituvad torud alumiste ,,prillide\" külge keevisliitega ja ülevalt torumuhvidega. Roolikannu läbib 20mm jämedune keermeslati jupp, mis on alt mutri ja see omakorda ,,prillide\" külge keevitatud. Ratta võlli hoidvad ,,kõrvad\" on ~50mm pikkuselt toru külge keevitatud (kogu keevisliite pikkus ligi 20 cm) ning lisaks veel umbkaudu 10cm pikkuse osaga toru sees. Seega, kui mõni keevitus peaks järgi andma, ei tohiks peale ehmatuse mitte midagi toimuda.