01-09-2005, 20:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2005, 20:19 PM ja muutjaks oli künnimees.)
Täna külastasin motopoode. Veerenni poodi ei ole enam, omanikuga olevat midagi juhtunud. See-eest Tondi poe kohta pole midagi halba öelda.
Leti taga olid keskealine naisterahvas ja üks vanem mees, kes V501m
ehitust enam-vähem peast teadis (huvitav, kas ise neid nii palju harutanud või V501m lihtsalt väga populaarne). Väiksemate pudinate hinnad on mõnusalt madalad:
1)ujukiruumipealne tihend ei ostnud
2)karb. ülemine tihend ,,
3)kõik tihendid, mis mootori küljes:
3.1)karteri poolte vahel olev tihend 18 kr
3.2)sidurikorvi ja mootori karteri vaheline tihend 18 kr
3.3)silindri ja karteri vaheline tihend 5 kr
3.4)silindri ja tema pea vahel olev tihend
ei mäleta, ~10..25kr
3.5)karburaatori ja silindri vahel olev tihend polnud
3.6)summutit ja silindrit ühendav tihend ,,
4)siduri ,,pronksjunn\" ei mäleta , ~10..25kr
5)kolvi sõrm 38 kr
6)kolvi sõrme stopperid 7 kr/tk
7)simmerlingid ei mäleta, ~15 kr/tk
8)tagalohv (Vjatka Elektron) 80 kr
Kõik laagrid (raamlaagrid+käigukasti laagrid) ostsin Varsonist, Pirita tee 20.
Kokku läksid 176 kr. Tondil olid letis samuti mingid laagrid (ei uurinud, sest olin juba Varsonist ostnud) 25 kr/tk.
Suuremate jupide hinnad olid juba väikeste komplektiga enam-vähem võrdses suurusjärgus. Näiteks karburaator maksis midagi 3xx kr. Sellest ka järgmine küsimus: milline variant oleks kõige õigem:
1)ehitada mootorile vahetükk K36P jaoks, nagu tegi foorumlane Luup
2)ehitada vahetükk K60 jaoks
3)ehitada vahetükk kokkujooksnud McCullogh\'i sae karburaatori jaoks (töömaht 20..30 cm^3)
4)vahetada K36P V501m originaali vastu (muidugi kui kellelegi üldse selline variant sobib).
Igasugune know-how on teretulnud.
Leti taga olid keskealine naisterahvas ja üks vanem mees, kes V501m
ehitust enam-vähem peast teadis (huvitav, kas ise neid nii palju harutanud või V501m lihtsalt väga populaarne). Väiksemate pudinate hinnad on mõnusalt madalad:
1)ujukiruumipealne tihend ei ostnud
2)karb. ülemine tihend ,,
3)kõik tihendid, mis mootori küljes:
3.1)karteri poolte vahel olev tihend 18 kr
3.2)sidurikorvi ja mootori karteri vaheline tihend 18 kr
3.3)silindri ja karteri vaheline tihend 5 kr
3.4)silindri ja tema pea vahel olev tihend
ei mäleta, ~10..25kr
3.5)karburaatori ja silindri vahel olev tihend polnud
3.6)summutit ja silindrit ühendav tihend ,,
4)siduri ,,pronksjunn\" ei mäleta , ~10..25kr
5)kolvi sõrm 38 kr
6)kolvi sõrme stopperid 7 kr/tk
7)simmerlingid ei mäleta, ~15 kr/tk
8)tagalohv (Vjatka Elektron) 80 kr
Kõik laagrid (raamlaagrid+käigukasti laagrid) ostsin Varsonist, Pirita tee 20.
Kokku läksid 176 kr. Tondil olid letis samuti mingid laagrid (ei uurinud, sest olin juba Varsonist ostnud) 25 kr/tk.
Suuremate jupide hinnad olid juba väikeste komplektiga enam-vähem võrdses suurusjärgus. Näiteks karburaator maksis midagi 3xx kr. Sellest ka järgmine küsimus: milline variant oleks kõige õigem:
1)ehitada mootorile vahetükk K36P jaoks, nagu tegi foorumlane Luup
2)ehitada vahetükk K60 jaoks
3)ehitada vahetükk kokkujooksnud McCullogh\'i sae karburaatori jaoks (töömaht 20..30 cm^3)
4)vahetada K36P V501m originaali vastu (muidugi kui kellelegi üldse selline variant sobib).
Igasugune know-how on teretulnud.