02-09-2005, 16:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2005, 16:21 PM ja muutjaks oli Sillu.)
valdo Kirjutas:Ega ma ei oskagi Valdo poolt kirjutatule muud juurde lisada ,kui ehk seda ,et K-701ga väliselt ühesugune on ka K-700A ,millel mootor veel sama ,mis K-700-l. (-700 ja -700A: 215 hj. V-8 turbodiisel JaMZ-238NB ;-701: 300 hj. V-12 diisel (ilma turbota) JaMZ-240B) Töötava mootori korral saab -700A ja -701 vahet teha selle järgi ,et -700A tänu turbo olemasolule viliseb ,-701 aga mitte. Tootmises aga olid K-700A ja K-701 praktiliselt üheaegselt: 70.-te keskpaigast kuni 80.-te lõpuni.Sillu Kirjutas:Kõik Kirovetsid ei ole automaatselt kohe K-700. Tundub kuidagi ebatõenäoline K-700 nii suur kontsentratsioon.
Soovitan algajal vaadata esmalt isendi kapotti. 700-l on radiaatorivõre tiheda vertikaalribistusega, mida 701-l ei ole. Samuti on 700-l kapoti ülaosa ettepoole veidi kaldu, erinevalt 701 pea horisontaalsest pinnast.
Minu eelmises postituses näidatud mudelit K-701M aga jõudsid enne riigikorra muutust Eestisse ainult üksikud isendid ,mis teeb ka Viiratsi isendi rariteediks.
Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/
Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee