03-09-2005, 21:46 PM
mina arvan järgmist:
- kaugeltki mitte kõik LL sõidukid elasid kuni sõjalõpu. arvan et kõvasti alla poole. Keskmine Willyse elu aeg oli vist kolm kuud näiteks.
- valdav enamus neist jäi NLiitu
- Vladivostoki ja Murmanski sadamates USA laevad tõepooles hävitati teatud koguse autosid. Seda ei transpordinud USA-sse väga lihtsal põhjusel: kokku monteeritud veoauto on võrdlemisi halb transpordida meritsi. Autovedu laevu tol ajal oli väga vähe. Tavalisel kuivlastveolaeval nende transportimine väga väga kallis.
- 1956 aastal, 11 aastat peale sõja lõpu, moodustas Lend-Leasi autode osakaal Nõukogude Armees umbes 40%
- Üldiselt, polnud nendel autodel suurt midagi häda. Need on kajastanud tolleajal kehtinud autotööstuse üldist tasemet.
- kaugeltki mitte kõik LL sõidukid elasid kuni sõjalõpu. arvan et kõvasti alla poole. Keskmine Willyse elu aeg oli vist kolm kuud näiteks.
- valdav enamus neist jäi NLiitu
- Vladivostoki ja Murmanski sadamates USA laevad tõepooles hävitati teatud koguse autosid. Seda ei transpordinud USA-sse väga lihtsal põhjusel: kokku monteeritud veoauto on võrdlemisi halb transpordida meritsi. Autovedu laevu tol ajal oli väga vähe. Tavalisel kuivlastveolaeval nende transportimine väga väga kallis.
- 1956 aastal, 11 aastat peale sõja lõpu, moodustas Lend-Leasi autode osakaal Nõukogude Armees umbes 40%
- Üldiselt, polnud nendel autodel suurt midagi häda. Need on kajastanud tolleajal kehtinud autotööstuse üldist tasemet.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.