06-09-2005, 21:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2005, 19:51 PM ja muutjaks oli Zark.)
<stretch\'ile>
Ok, uurib M7x1 lõikurit kui sinnakanti juhtub. Pole pea pool aastat isegi Balti jaama ligidusse asja olnud :-) Selline viga ei saa mitte parandamata jääda.
> Sai jaama turul kolatud ja 15EEK eest M7 keermelõikur muretsetud :-)
Huvitav on see värk tööriistade hindadega, otsisin 12mm hõõritsat kolvisõrme puksi õigesse mõõtu urgitsemiseks. Selliste pulkade eest küsitakse eelmainitud MKT-s umbes 170EEK ringis, otsimise peale leidsin palju mõistlikuma koha kus 25EEK eest sain osta täiesti tutika. Oli mis ta oli aga puksi sõi õigesse mõõtu küll, äpardus oli aga käpardist tegija (mina) poolne kes ei suutnud hõõritsat täpselt õigel kursil hoida
<\\stretch\'ile>
Mootor:
S-62 nahas V-50 on nüüdseks praktiliselt täiesti kokku pandud. Viimaseid probleeme mootori juures on V-50 siduri kaane alla mahutamisega. V-50 siduri ja väntvõlli kooslus ulatub 5mm kaugemale kui originaaljuppidega. Lahendus - 5mm alumiiniumplaat millest relaka ja tikksaega üritab vormida sobiva vahetüki :-) Kickstarteri vänt paraku siis võlli otsa enam hästi ei mahu. Ühesõnaga, fataalne takistus asendus \'iluveaga\'.
Mootori süüteandurit tuli kohendada, mingil põhjusel oli ära murdunud/murtud mähise otsa peale keeratud trafoplekist liistakas. Sümptom: kehv/olematu süüde. See pisike jupp metalli peaks idee järele toimima magnetvälja juhina ja on järsult muutuva signaali tekitamiseks ilmsesti hädavajalik.
Remondikomplektiga ülekäidud karpa ei vajanudki regulli. Toimis peale kokkupanekut koheselt nii nagu vaja. Hmm, tase. Võibolla peale korraliku õhufiltri paigaldamist siiski tuleb natuke järele aidata.
Kõik mis momendi võib mootori kohta ütelda : toimib, häält teeb ja töötab ühtlaselt. Vibrab palju, väntvõlli seisundit arvestades aga ütleks \'hea et niigi läits\'. Peale sidurikoja DIY täiendust saab näha kuipalju tast vedajat on.
Ok, uurib M7x1 lõikurit kui sinnakanti juhtub. Pole pea pool aastat isegi Balti jaama ligidusse asja olnud :-) Selline viga ei saa mitte parandamata jääda.
> Sai jaama turul kolatud ja 15EEK eest M7 keermelõikur muretsetud :-)
Huvitav on see värk tööriistade hindadega, otsisin 12mm hõõritsat kolvisõrme puksi õigesse mõõtu urgitsemiseks. Selliste pulkade eest küsitakse eelmainitud MKT-s umbes 170EEK ringis, otsimise peale leidsin palju mõistlikuma koha kus 25EEK eest sain osta täiesti tutika. Oli mis ta oli aga puksi sõi õigesse mõõtu küll, äpardus oli aga käpardist tegija (mina) poolne kes ei suutnud hõõritsat täpselt õigel kursil hoida

<\\stretch\'ile>
Mootor:
S-62 nahas V-50 on nüüdseks praktiliselt täiesti kokku pandud. Viimaseid probleeme mootori juures on V-50 siduri kaane alla mahutamisega. V-50 siduri ja väntvõlli kooslus ulatub 5mm kaugemale kui originaaljuppidega. Lahendus - 5mm alumiiniumplaat millest relaka ja tikksaega üritab vormida sobiva vahetüki :-) Kickstarteri vänt paraku siis võlli otsa enam hästi ei mahu. Ühesõnaga, fataalne takistus asendus \'iluveaga\'.
Mootori süüteandurit tuli kohendada, mingil põhjusel oli ära murdunud/murtud mähise otsa peale keeratud trafoplekist liistakas. Sümptom: kehv/olematu süüde. See pisike jupp metalli peaks idee järele toimima magnetvälja juhina ja on järsult muutuva signaali tekitamiseks ilmsesti hädavajalik.
Remondikomplektiga ülekäidud karpa ei vajanudki regulli. Toimis peale kokkupanekut koheselt nii nagu vaja. Hmm, tase. Võibolla peale korraliku õhufiltri paigaldamist siiski tuleb natuke järele aidata.
Kõik mis momendi võib mootori kohta ütelda : toimib, häält teeb ja töötab ühtlaselt. Vibrab palju, väntvõlli seisundit arvestades aga ütleks \'hea et niigi läits\'. Peale sidurikoja DIY täiendust saab näha kuipalju tast vedajat on.