09-09-2005, 14:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2005, 12:21 PM ja muutjaks oli Martti.)
TeeTL Kirjutas:Nõustun sellega et raam ja kere kandev osa peab olema korras, sama moodi tehnika(eriti pidurid), aga ajame seekord juuksekarv lausa neljaks: Kas keegi teadjam oskab rääkida mis nõuded on Rootsis. Huvitavad sellepärast et seal liiguvad ringi ka sellised: autod Ja vaadake all on uued rehvid, pole päris \"miljonäri rehvid\" aga samas stiilis.Bobik Kirjutas:Kellele ÜVga kogemusi? Nimelt viimasel paaril päeval on teadjamad mehed öelnud, et kere seisukord suurt ei huvita neid, peamine, et ohutus oleks tagatud. Mida kostate?
Kas ülevaatajaid miski huvitab või mitte, sõltub konkreetsest ülevaatajast,
üldised mootorsõidukite tehnonõuded on toodud sellises seadusaktis
Mõned väljavõtted sealt:
Kood 605. Kere uksealune karp, kere kandevelemendid, raam, astmelauad
Nõuded: 1) kere uksealune karp, kere kandevelemendid, raam, astmelauad peavad olema terved ja kinnitatud;
Kood 614. Korrosioon ja välimus
Nõuded: 1) praod ja murded peavad olema remonditud;
2) kere korrosiooni, värvi jm kahjustus ei tohi olla suurem kui 5 cm 2 ja 0,5 m2 pinnal ei tohi olla selliseid kohti üle kolme. Värvi parandused ei tohi oluliselt erineda sõiduki registreeritud värvist;
iseenesest pole öeldud, et roosteauke ei tohi olla, samas peavad (rooste)praod olema remonditud
Eriti huvitav oleks teada mida sellisele Eesti ülevaatus punktis öeldakse
Pilt pärineb sellest lehelt: Power Big Meet 2005

