Ikarus, osa 4
#7

Martin256 Kirjutas:
Martti Kirjutas:Kas Ikarus 260 juhikabiinis oli sama temperatuur mis salongis, pean silmas just talveperioodi? Või oli neil veel eraldi kütteahi või lausa mitu?
70-ndate keskel lõpetati Tallinnas salongide kütmine, enne seda uuemad bussid ikka kütsid. Kütteseadmetega tehti äri, kasvuhooneid sai nendega hästi soojaks. Aga juhikabiinid olid alati soojad, muidu oleksid ka seal aknad jäätunud
Kas põhjus miks ei köetud oli see et tehti ära või sellepärast et bussid ei hoidnud üldse sooja ja õue pole mõttet kütta? Millega need üldse töötasid, kas mootori jahutussüsteemi toel või oli midagi eraldi välja mõeldud( salongi kütmisest räägin)?
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne