09-09-2005, 21:18 PM
Kui on hetkel DOT 4, siis DOT 5 panna ei tohi (nõuab spets kummitihendeid-voolikuid), DOT 5.1 tohib.
Põhimõtteliselt on pidurivedeliku kuumakindluse vaenlane nr1 sinna hulka kogunev vesi - värske vedelik on igal juhul parem kui aastavanune. Edasi on juba rohkem maitseasi, kas 4 või 5.1.
Mina kasutasin Statoili oranzhis pudelis 4 ja sain selle keema 4-5 järjestikuse täisjõuga pidurdusega 100-0 km/h. Arvestades ventileerimata kettaid on see minuarust täitsa okei tulemus, vähemalt tänavale. 5.1 pole veel proovinud.
Põhimõtteliselt on pidurivedeliku kuumakindluse vaenlane nr1 sinna hulka kogunev vesi - värske vedelik on igal juhul parem kui aastavanune. Edasi on juba rohkem maitseasi, kas 4 või 5.1.
Mina kasutasin Statoili oranzhis pudelis 4 ja sain selle keema 4-5 järjestikuse täisjõuga pidurdusega 100-0 km/h. Arvestades ventileerimata kettaid on see minuarust täitsa okei tulemus, vähemalt tänavale. 5.1 pole veel proovinud.
