12-09-2005, 12:16 PM
simson Kirjutas:aga mitme võistluse vahel sidurit tuleb vahetada.Siduriga on kamm küll olnud, põhi jama on see, et hakkab libisema. Vändaga pole ühtegi jama olnud, mul siiamaani esimene vänt peal. Ja reed valve eelis ongi see, et sa saad kogu sisselaske tunduvalt suurema kõriga teha, originaal sisselase on kõige kitsamast kohast u. 10-11mm ja ega eriti suuremaks teha ei saa, kuna jah seinad on kitsad eriti sisslaske ja karteriseina vahel (paar mm). Lisaks annab reed valve pikema sisselaske kestuse. See kõik annab kiirendusele positiivselt tunda. Hikone toru vähemalt minul hakkab suht kõrgetel pööretel (kuskil 6000-6500 rpm) tööle, see on suht kiire raja jaoks hea. Sõites saab kohe aru, millal toru tööle hakkab - mootori hääl nagu muutub ja kiirendus läheb järsku nõksuga paremaks. Hikone toru on ühes mõttes ka hea, et tal on summutav element ka taga, saab ka linna vahel sõita. Muidugi on enamus selle lihtsalt maha saaginud :-)
ja kas vantvõlli pole keegi kergemaks puurinud,sest teatavati annab see
pöördeid veelgi juurde,kuigi kusagilt olen lugenud,et võrri väntvõll annab otsad 9000 pöörde juures.endal oli küll kõrvajärgi tunne,et läheb üsna sinna kanti.ja kas reed valvel peale tagasilöögi ärahoija on veel eeliseid,
et kas laseb pensut....
ja küsimus vootelele,et kas see hikone sumbuti teeb hästi oma töö ära?