14-09-2005, 21:35 PM
Jawa tuunimine on toepoolest omaette tsirkus... loomulikult on 638 Jawadest koige kergemini forsseeritav mudel. Tuunimisega on yldjuhul nii, et yksikute mottetute votetega (nt. 2 karpat) ei saavutata vajalikku eesmärki ja rikutakse vaid mootor ära - Jawa probleemid (eri mudelitel on eri kitsaskohad) ei ole karburaatoris. Ning enne selliste asjade aretamist soovitan vähemalt Palu piiblit lugeda - see pruunide kaantega vanem väljalase. Sealne informatsioon on kyll suhteliselt aegunud, aga annab mootorite forsseerimiseks vähemalt mingidki teoreetilised alused.
Ise olen 360 mudelist vaid karburaatorit-kanaleid-surveastet-väljalaset muutes 27 HJ (stendis moodetud) kätte saanud - joonisedki veel kuskil vedelemas - aga see on veidi peenem töö...
Ise olen 360 mudelist vaid karburaatorit-kanaleid-surveastet-väljalaset muutes 27 HJ (stendis moodetud) kätte saanud - joonisedki veel kuskil vedelemas - aga see on veidi peenem töö...