Jawale kaks karbussi
#9

Jawa tuunimine on toepoolest omaette tsirkus... loomulikult on 638 Jawadest koige kergemini forsseeritav mudel. Tuunimisega on yldjuhul nii, et yksikute mottetute votetega (nt. 2 karpat) ei saavutata vajalikku eesmärki ja rikutakse vaid mootor ära - Jawa probleemid (eri mudelitel on eri kitsaskohad) ei ole karburaatoris. Ning enne selliste asjade aretamist soovitan vähemalt Palu piiblit lugeda - see pruunide kaantega vanem väljalase. Sealne informatsioon on kyll suhteliselt aegunud, aga annab mootorite forsseerimiseks vähemalt mingidki teoreetilised alused.
Ise olen 360 mudelist vaid karburaatorit-kanaleid-surveastet-väljalaset muutes 27 HJ (stendis moodetud) kätte saanud - joonisedki veel kuskil vedelemas - aga see on veidi peenem töö...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jawale kaks karbussi - Autor: cuda - 10-04-2003, 15:32 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: tann - 13-09-2005, 12:05 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: Ishijupp - 13-09-2005, 13:32 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: tann - 14-09-2005, 08:19 AM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: Ishijupp - 14-09-2005, 08:26 AM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: argo1974 - 14-09-2005, 21:35 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: argo1974 - 19-09-2005, 22:12 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: unimüts - 19-09-2005, 23:00 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: argo1974 - 19-09-2005, 23:12 PM
[Sõnumit pole] - Autor: klaabu - 10-04-2003, 18:06 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Qubik - 15-04-2003, 11:18 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne