Jawale kaks karbussi
#10

argo1974 Kirjutas:Jawa tuunimine on toepoolest omaette tsirkus... loomulikult on 638 Jawadest koige kergemini forsseeritav mudel.

Anna andeks Argo, kuid sellega rikkusid sa minu silmis koheselt oma maine. Jawa 638t onkõige raskem forseerida.

2 karpa süsteemi on väga raske teostada. Samas ei saa sa eales 3l/100km kütusekulu selle süsteemiga. Mõtetu on seda panna. Isiklikult tahaks seda süsteemi panna vaid tema keerulisuse ja ilu pärast. Nüüd olen kindel ka, et see süsteem ei anna midagi juurde.

Nädalapärast annan täpse kirjelduse kuidas forseerida mootorit. Jawa 638t ei ole mõtet forssida, laguneb ära. JAwa 634l on see vastupidi seal tasub see ära.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jawale kaks karbussi - Autor: cuda - 10-04-2003, 15:32 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: tann - 13-09-2005, 12:05 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: Ishijupp - 13-09-2005, 13:32 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: tann - 14-09-2005, 08:19 AM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: Ishijupp - 14-09-2005, 08:26 AM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: argo1974 - 14-09-2005, 21:35 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: argo1974 - 19-09-2005, 22:12 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: unimüts - 19-09-2005, 23:00 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: argo1974 - 19-09-2005, 23:12 PM
[Sõnumit pole] - Autor: klaabu - 10-04-2003, 18:06 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Qubik - 15-04-2003, 11:18 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne