Dnepr mt9 süüde ja karburaatori reguleering
#23

See vahe võib mõjutada küll, kui üks silinder ikka ei suuda omale piisavalt segu sisse imeda siis ei tule sealt ka õiget jõudu ma teine silinder peab selle eest rohkem pingutama, et mootorit kiiremini ringi ajada. õhku see mootor silindrisse mujalt ei ime kui karpa liitekohast. vända laagrid tuleks üle kontrollida ja hooratta tihend on üks koht kust hakkab tavaliselt õli välja ajama ning jagaja taga olev tihend kipub ka lekkima. karteri ja esimese kaane tihendi võid vahetada ja õli tagasi voolu torud peavad olema korralikult kaane küljes kinni ning nende tihendid ploki küljes peavad ka korralikud olema muidu hakkab seal ka peale pikemat sõitu õli rada olema.
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne