Sõidab raisk
Muidu ok ratas vigu on muidugi kah kuid kui ikka osta ja sõita ja võtta asja armastusega siis on tip top.
Ise ostsin kunagi ( ca dets.) lätist selle sain suhteliselt sitas seisus selle. Aga tibens tobens mootor on hea sama mis bmw endurodel. Kuigi tegelt bmw`s ei taha bombardieri mootoritega keegi tegemist teha. - nad ei oska klappe korralikult regullida- käisin uues jawade esinduses seal üks tubli noormees tegi asja ära.
Nuriseda võib kõige kallal. Suhtumise asi. See uus pole just nostalgia- niivõrd -kuivõrd nimi on kuid ülejäänu on oopis teine tera. vaatasin mis oli minu rattal ja originaalil vahet. Minuomal oli summuti ja joodik teiseks tehtud sumpad olid mootori alt läbi viidud ja oopis teine joodik pandud kuna muidu vist selle rattaga originaalis palju ei kalluta. Minul see ok Asuu mul radikale kah ette võre lisatud ja üht treist nipet näpet veel lisaks.
Paneks pildi ka kui saaks kuid pole netis hetkel. iseenesest olen ise kerge mees ca 70 kg ja minu all see tsikkel rebib nii et hoia ja keela ... mina rohkemat ei taha ... mul spido hetkel 14000 km ja jawa esindus lubas et selle motaga jõuan kolvi rõngaste vahetuseni alles ca 50 000 km peal. kui õlivahetused ja klapi regullid korralikult -õigeaegselt teen. näeme kuuleme- tunneme. bena pole nagu eriti suure probleemina olnud ca 4,0 - 4,9 olenevalt sõidu stiilist.
Mina olen rahul mul olnud igasuguseid asjapuid kuid selle selline kuis öelda taust ja areng ning mõne üksiku varuosa hind on olnud mulle meelejärgi. ei oska kommenteerida uue ratta ostu puhuks et mis ja kuidas kindlasti sõitke sisse mina sain oma ratta ja ees oli juba 8000 millegagi minekut polnud ilmselt mees veel keeranud keerasin ise asjad juba endale vastavalt parajaks ja võlusin erksuse välja.
sõidan järgmise hooaja kindlasti sellega.
Muidu ok ratas vigu on muidugi kah kuid kui ikka osta ja sõita ja võtta asja armastusega siis on tip top.
Ise ostsin kunagi ( ca dets.) lätist selle sain suhteliselt sitas seisus selle. Aga tibens tobens mootor on hea sama mis bmw endurodel. Kuigi tegelt bmw`s ei taha bombardieri mootoritega keegi tegemist teha. - nad ei oska klappe korralikult regullida- käisin uues jawade esinduses seal üks tubli noormees tegi asja ära.
Nuriseda võib kõige kallal. Suhtumise asi. See uus pole just nostalgia- niivõrd -kuivõrd nimi on kuid ülejäänu on oopis teine tera. vaatasin mis oli minu rattal ja originaalil vahet. Minuomal oli summuti ja joodik teiseks tehtud sumpad olid mootori alt läbi viidud ja oopis teine joodik pandud kuna muidu vist selle rattaga originaalis palju ei kalluta. Minul see ok Asuu mul radikale kah ette võre lisatud ja üht treist nipet näpet veel lisaks.
Paneks pildi ka kui saaks kuid pole netis hetkel. iseenesest olen ise kerge mees ca 70 kg ja minu all see tsikkel rebib nii et hoia ja keela ... mina rohkemat ei taha ... mul spido hetkel 14000 km ja jawa esindus lubas et selle motaga jõuan kolvi rõngaste vahetuseni alles ca 50 000 km peal. kui õlivahetused ja klapi regullid korralikult -õigeaegselt teen. näeme kuuleme- tunneme. bena pole nagu eriti suure probleemina olnud ca 4,0 - 4,9 olenevalt sõidu stiilist.
Mina olen rahul mul olnud igasuguseid asjapuid kuid selle selline kuis öelda taust ja areng ning mõne üksiku varuosa hind on olnud mulle meelejärgi. ei oska kommenteerida uue ratta ostu puhuks et mis ja kuidas kindlasti sõitke sisse mina sain oma ratta ja ees oli juba 8000 millegagi minekut polnud ilmselt mees veel keeranud keerasin ise asjad juba endale vastavalt parajaks ja võlusin erksuse välja.
sõidan järgmise hooaja kindlasti sellega.