19-09-2005, 17:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2005, 17:50 PM ja muutjaks oli valdo.)
Huhh. Võimalikud \"pahad poisid\":
1. Bensiinivoolik (kontrolli, kas ujukiruumi ollust tuleb)
2. Nõelklapp (kontrolli, kas peale uputamist seal ollust ikka on)
3. Kui 1-2 korras, vaata karburaator veelkord detailselt üle (kas kanalid/düüsid puhtad, kõik nii paigas ja koos nagu peab jne)
4. Kui 1-2-3 korras, siis on olemas veel teoreetiline võimalus, et Sul on poolte vahel sedavõrd suur ebahermeetilisus või on vändasimmerlingid sedavõrd \"hõredad\", et kahetaktilisele omast bensiini kolvialuse ruumi kaudu imemist/surumist kolvi peale ei toimu mitte piuksugi.
1. Bensiinivoolik (kontrolli, kas ujukiruumi ollust tuleb)
2. Nõelklapp (kontrolli, kas peale uputamist seal ollust ikka on)
3. Kui 1-2 korras, vaata karburaator veelkord detailselt üle (kas kanalid/düüsid puhtad, kõik nii paigas ja koos nagu peab jne)
4. Kui 1-2-3 korras, siis on olemas veel teoreetiline võimalus, et Sul on poolte vahel sedavõrd suur ebahermeetilisus või on vändasimmerlingid sedavõrd \"hõredad\", et kahetaktilisele omast bensiini kolvialuse ruumi kaudu imemist/surumist kolvi peale ei toimu mitte piuksugi.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel