19-09-2005, 20:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2005, 20:59 PM ja muutjaks oli motamees.)
Vanasti veoautoga sõitmise aegu keevitasid keevitajad paake järgmiste ohutusreeglite järgi -
1)Ametlik versioon - paak sumbuti otsa ja siis tuli pool tundi mootoril lasta töötada paarituhande pöörde juures (no oli ikka siis bensiini, asi toimus ju zil\'iga)
2) Mitteametlik versioon - võeti autoapteegist paar ampulli nuuskpiiritust ja valati see paaki.
Tean ka juhuseid, kus mõnigi paak muutus tüki suuremaks. Ei ole aga teadlik milliseid ohutusreegleid nendel kordadel jälgiti. Kas üldse jälgiti?
Keevitajad ikka enne keevitamist proovisid pitsi paagi otsast sisse torgata, ise pead kõrvale keerates. Ka nõuti, et keevitusele toodav paak oleks veel väljaheite gaasidest kuum. Või valasid ise omakäeliselt nuuskpiirituse paaki.
1)Ametlik versioon - paak sumbuti otsa ja siis tuli pool tundi mootoril lasta töötada paarituhande pöörde juures (no oli ikka siis bensiini, asi toimus ju zil\'iga)
2) Mitteametlik versioon - võeti autoapteegist paar ampulli nuuskpiiritust ja valati see paaki.
Tean ka juhuseid, kus mõnigi paak muutus tüki suuremaks. Ei ole aga teadlik milliseid ohutusreegleid nendel kordadel jälgiti. Kas üldse jälgiti?
Keevitajad ikka enne keevitamist proovisid pitsi paagi otsast sisse torgata, ise pead kõrvale keerates. Ka nõuti, et keevitusele toodav paak oleks veel väljaheite gaasidest kuum. Või valasid ise omakäeliselt nuuskpiirituse paaki.