Jawale kaks karbussi
#12

nii To argo1974

jah 634 väntvõll on 3 laagriga, kuid kui palju sa oled näinud neid keskmisi laagreid puruks. 638 lähevad nad igapäev. Mul endal läks just keskmine laager, ja masin ei ole saanud kuuma ega midagi ls 13tuh, ilma kapremondita jne. Samas väidan sinule vastu 634 kolvid on paremad, kui teada millised osta. Vaata vene ajal olid saada 2 tüüpi kolbe. Üks olid need peegel pinnad ideaal välimus jne, ja siis olid mitmevärvilised. Viimased olid ülitugevad kolvid, mida enam saada ei ole. 638 kolvid on sitad, paska mis pask. Vaheta kolbe iga 3-5tuh km tagant, sulavad üles jne. Rõngad tehase omad on max 6tuh ja uusi vaja. St suuremal sõidumehel kord aastas vaja vahetada.

2 karpa süsteemiga sa kütet näiteks kokku ei hoia. Enne kulub seda rohkem . Ühe karpaga olen sõitnud masinaga mis võttis 3l 100le km, kahekarpa süsteem algab 7liitrist. Jah tunnistan jawa 634le ei anna 2 karpat panna. 638le annab. Et käigukast on analoogne olen sellega nõus enamik juppe on suht sarnased.

Forseerimisest. Kõigepealt alustaks korralike juppide sissepanekust. JA see mis on tehases on täiega jama. Krt kui uue mootori näppu saaks lükkaks kohe ahju ja võtaks pulkadeks. Laagrid teras sepakatega, krt õnnega koos, et mul kolbide vahele ei lükanud sepakat. Siis oleks mootor kohe emex. mina soetasin endale SKF laagrid suurendatud lõtkuga ja plastsepakatega. Loomulikult kõikidel mootorite laagritel oli C3 ka sabas. Teadlikumad mehed teavad, et sellised laagrid hakkavad alles korraliku kuumust saades korralikult tööle. Paisuvad piisavalt ja ei poo kokku. Teiseks avastasin, et ka minu masinal on valatud teras kahvlid. Otsustasin ka need väljavahetada koos võlliga. Loomulikult ka käigukasti rull/nõel laagrid, siinjuures, kes paneb tsehhi laagrid sisse on ise süüdi käigukasti vigades. Soovitan soojalt saksa toodangut. Ok 5 korda kallim kuid parem kvaliteet.. Teiseks Hetkel mõtlen, mida teha siduri ketiga, st on kandoss seal vahel - venib nagu püksinöör. Ainus lahendus oleks vahehammakas panna ja otse vahele. Siduri korvi pole ma ka veel kuskilt seda õiget saanud. St millel hambad ära ei veniks kohe. Teras on saanud lapid peale on see õige sidurikorv.


Kolbe ei ole ma saanud korralike. Kuigi mul on tehase omad sees ei tea ma, kust saaks originaal mõõtu vene kolbe. Arvatavasti jõudsid just Õiged stagnaaja kolvirõngad mul just Tartusse cargoga. Need zik-sak tehnikaga tehtud karastus.

Forssimisest
Väntvõlliga ei ole soovitav lõigata tükki välja (nagu mopeedi vändal) Vaid puurida plaatide sisse augud ja panna need alumiini täis. Siis saab parem. Kepsusid tänapäeva omasid neid poola omasid = unimüts viskab sellised vanaraua hunnikusse kui näeb. Samas need mustad veneaegsed on defkad. Krt otsi nagu nõela heinakuhjast, neid kepse saab ka kergemaks teha, peavad vastu ja kuidas veel. Kolbide koha pealt veel niipalju Sisu välja treida ja sõrme koha pealt ka õhemaks korralikult pool milli. Sõrme laagrid mitte mingil juhul panna sepakatega, kuluvad sama kiirelt kui kummist oleksid. Sõrmed mõlemad pooled lahti = omakorda kergemad. Siis võiks võtta veidikene silindrit maha, samapalju ka kaanelt.
Kahekarpa süsteem ligemalt siis. On 2 varianti mida olen näinud. Üks on see millel on kasutatud 1 karpa vahelüli ja sinna nö kolmnurk vahele pandud ja siis karpad - idiootsus. Ja siis on uus vahetükk tehtud, otse kahele karpale. Siis on sisselaske avasid suurendatud tagant oli vist 1,75mm ja kolvi poolt 0.5mm. Väljalasked olid üle poleeritud
kahe-karpa-systeem


A ja unustasin mainida, Loomulikult peaks masinal olema elektronsüüde. Krt täis elektriline sissepritse. A ja seda saaks näiteks teha dnepri süütemängust väikeste muutustega. Krt seda looma ei suudaks keegi samas täielikult kontrolli all hoida.

Kontakt süüde on hea vaid siis kui ta peab vastu kõigi julmustele. Samas 130 km sa sellega ei saavuta niikergelt. Elektoniga saab selle ka kkorviga kergelt kätte.

A ja loomulikult kiire hammakas ette. Ning taha 2hammast väiksem hammakas. Veokett võiks ka olla see kullatud -- mida oli veneajal müüa meetrikaupa. Enam seda ei ole. Kui kellegil vedeleb seda veel sahtli nurgas maksaks head hinda selle keti eest. Või vahetaks vana jawa originaal keti vastu.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jawale kaks karbussi - Autor: cuda - 10-04-2003, 15:32 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: tann - 13-09-2005, 12:05 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: Ishijupp - 13-09-2005, 13:32 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: tann - 14-09-2005, 08:19 AM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: Ishijupp - 14-09-2005, 08:26 AM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: argo1974 - 14-09-2005, 21:35 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: argo1974 - 19-09-2005, 22:12 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: unimüts - 19-09-2005, 23:00 PM
RE: Jawale kaks karbussi - Autor: argo1974 - 19-09-2005, 23:12 PM
[Sõnumit pole] - Autor: klaabu - 10-04-2003, 18:06 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Qubik - 15-04-2003, 11:18 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne