20-09-2005, 22:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2005, 22:57 PM ja muutjaks oli gustavson.)
Ishijupp Kirjutas:Paistab, et tuleb lõpetada see poolp..retamine ning rotike tükkhaaval töötuppa toimetada. Süüde sai õigeks, aga õhku ei talu ikka- pöördesse saab ainult kolmandiku jagu õhuklappi sulgedes. Hankisin siukese viguri, millega kompressiooni mõõdetakse (kompressomeeter?), ühes silindris 5 ja teises 7 vändast lüües. Noh, ega selliste kompressioonide vahega ideaali ei püüa, aga seletuseks kõri kinni poomisele ta ka ei saa olla- mõlemad silindrid käituvad ka eraldi sarnaselt. Oskaks kahtlustada ehk lisaõhku, kuid ei tea kust viga otsida- karpade tihendid peavad korralikult. Iz tüüpi rattal on lisaõhu imemise kohaks generaatorialune laager, kas dnepril on mõni sarnane teada-tuntud koht, kust lisaõhku luristatama kipub? Hea meelega kuulaks targemate nõu ka selles osas, et millised tihendid / laagrid tuleks tingimata vahetada, kui mootor kord juba lahti võetud. Tänud ette!Ei ole kindel kas sul see viga just on, aga kontrolli üle karburaatori kinnitused (kõrvad) mis lähevad silindri külge, need venivad välja kuna on pehme paks tihend. Endal oli see just koht, kus lisaõhku habis. Kontrollida saad nii et asetad karpa kinnitustega siledale pinnale ja vaatad et pilu ei tekiks. Minul olid kuskil 3 mm välja veninud.
Need pehmed tihendid on soovitav 5mm paksuse eboniidist vahtükkidega asendad ja kahele poole panna paraniidist tihendid.
![[Pilt: karpa_kinnitus.jpg]](http://www.highlegrun.com/moto/karpa_kinnitus.jpg)
Trv. Gustavson
-------------------------------------------------
Ostan:
K-750 leegitorud (võiks kasutatud olla), MT-9 tilgakujulse paagi.
Vahetada: kiire reduktor ülikiire vastu
Ise pakun müüa:
Dnepr MT-10 külgkorv. Võib vahetada teatud \"Emmiliste\" juppide vastu.