Vanatehnika lustisõidu tulevik
#2

Arvan, et üritus on asjakohane ning vajalik. Kuna enamasti ei taastata mingit 20...100 aastat tagasi valmistatud sõidukit oma igapäevaste sõitude tarbeks, on sellised üritused suureks väljundiks tegijatele. Milleks siis ikka taastada vanatehnikat, kui poleks kusagil teda näidata, temaga sõita?
Kuna Hr. I.Sirk esitab rea konkreetseid küsimusi, püüaks neile, johtuvalt oma arvamusest , vastata:
1.Ürituse VORM on on õige
2.Stardipaik tundub olevat praeguse osavõtjate arvu ja piirkonna (tööpäeva õhtupoolik) liiklustiheduse juures optimaalne. Kui osavõtjate arv peaks järgmisel aastal oluliselt suurenema(vähetõenäoline), siis tasuks teemat edasiarendada.
3.Sihtkohad on olnud valitud hästi.
4.Tulevikus sihtkohtade valikul võiks jätkata senist lähenemisviisi, lisaks on palju huvitavaid kohti ka Harjumaal Tallinna suhtelises lähiümbruses. Muide, vanatehnikaga ka lihtsam läbida väiksema liiklusintensiivsusega linnalähedasi piirkondi. Nüüd küsimuse teine pool: MIDA SINA... Sihtkohtade valikul võiks tekitada arutelu foorumis ja tõenäoliselt on ka neid, kes valmis peale niisama rääkimise ka organisatoorses osas kaasa aitama.
Ka natuke Hr. I.Sirk`i kirjutise lõpposast. Seda, et üritust pole organiseerijatele vaja ja et elus põnevust niigi küll, ei oleks vist olnud mõtet rõhutada - selge muidugi, ainult jätab veidi nagu torisemise maigu. Aja ja rahakulu osas vihje jumalast õige - ainuvõimalikuks lahenduseks saab olla osavõtumaks. Kulud vaja igal juhul katta. Samuti peab ka põhikorraldajatel olema mingi väikegi stiimul asja vedada. Pikk talv ees, foorumis võimalik need küsimused kevadeks läbi arutada ja otsused vastu võtta.
Lõpuks kõige olulisem: Korraldajad on vaieldamatult teinud ülimalt tänuväärset tööd ja väärivad (olen veendunud, sellele ei vaidle keegi vastu) selle eet tänu ja lugupidamist.

Terv. Avo
50 50 598
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne