23-09-2005, 01:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2005, 01:56 AM ja muutjaks oli künnimees.)
Flanagan kirjutas:
Sõnad ,,vanaisa\" ja ,,mosse\" viivad mõtted ikka kuhugi 40x põlvkonna juurde...
Tegelikult oli masinaks M 2141 SL, selle 2140 mootori ja DAAZ karburaatoriga (mingi mikrolüliti oli isegi küljes karburaatoril).
K-126 oli kasutusel ka Volga GAZ-24 mootoril, kuigi teise tähega (Volgal vist K-126-G ja Moskvitšil K-126-N). Nõel ,,kuivas\" paar korda klapipessa kinni küll, vist oli siis, kui müüdi seda bensiini, millega päikese kätte jäänud auto enam käima ei tahtnud minna, umbkaudu viis aastat tagasi. Sama bensiin sulatas ka ujukiruumi bensiinitaseme kontrollakna kõveraks.
Tsitaat:412 mootoril ei saa jah jagajat valesti peale panna(408 pool ringi valesti võimalik)
Sõnad ,,vanaisa\" ja ,,mosse\" viivad mõtted ikka kuhugi 40x põlvkonna juurde...
Tegelikult oli masinaks M 2141 SL, selle 2140 mootori ja DAAZ karburaatoriga (mingi mikrolüliti oli isegi küljes karburaatoril).
K-126 oli kasutusel ka Volga GAZ-24 mootoril, kuigi teise tähega (Volgal vist K-126-G ja Moskvitšil K-126-N). Nõel ,,kuivas\" paar korda klapipessa kinni küll, vist oli siis, kui müüdi seda bensiini, millega päikese kätte jäänud auto enam käima ei tahtnud minna, umbkaudu viis aastat tagasi. Sama bensiin sulatas ka ujukiruumi bensiinitaseme kontrollakna kõveraks.