26-09-2005, 22:24 PM
Tafka Kirjutas:Panin siis korra käe karbussi ette ja võttis püti taha natukeseks ja siis kukus jälle ära.Aga kui kätt mitte täielikult ees hoida siis isegi töötab see üks pütt suht korralikult mingi aeg ja siis kaob jälle ära.See viitab ikkagi sellel et imeb kuskilt lisa õhku. Tihendi võisid küll ära vahetada, aga karbussi kõrvad võivad kõverad olla ja siis jääb pilu ikka vahele. Vaata seal sellest juttu kus pilt juures on: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...180&page=3.
Vahetasin isegi karbussi ja silindri vahelise tihendi ära mõeldes,et äkki võtab sealt õhku juurde aga ei muutunud siiski midagi....kellelgi ideid?
Klapi paisumisvahed kontrolli ka üle.
Kui võimalik mõõda kopmresiooni, kas mõlemad silindrid annavad ühe tulemuse.
Trv. Gustavson
-------------------------------------------------
Ostan:
K-750 leegitorud (võiks kasutatud olla), MT-9 tilgakujulse paagi.
Vahetada: kiire reduktor ülikiire vastu
Ise pakun müüa:
Dnepr MT-10 külgkorv. Võib vahetada teatud \"Emmiliste\" juppide vastu.