27-09-2005, 10:08 AM
Õnnestus mulgi omandada tolle ajaloolise näituse kaks trükist: Chrysleri korporatsiooni mudelikataloog ja Fordi 1959 a mudelikataloog.
Kõige vahvam on muidugi Chrysleri oma: ilusate piltide kõrval tehakse vaesele Nõukogude inimesele lakkamatut propagandat: tuleb välja et \"Plymouthi\" saab omandada 1900-2862 USD eest. Selle summa teenib aga USa autotehase tööline 946 inimtunniga! Väike rehkendus annab, et 40- tunnise töönadala puhul teenitaks autoostusumma ca 23 nädalaga! (Muidugi kui hambad varna panna!) On muudki vahvat kirjas: autotehase 90 tuh aktsionäri hulgas olevat küllaltki palju sama tehase töölisi ja need töölised saadavad Nõuk inimestele oma palava tervituse jne Või jälle limusiin supermarketi ees ja selle järgneb kohe jutt supermarketist ja mis seal kõik müügil on.
Või pilt limusiinist millesse laaditakse kohvreid seismas luksvilla trepis: ameeriklased armastavad sõita suveks puhkusereisile jne.
Kõige vahvam on muidugi Chrysleri oma: ilusate piltide kõrval tehakse vaesele Nõukogude inimesele lakkamatut propagandat: tuleb välja et \"Plymouthi\" saab omandada 1900-2862 USD eest. Selle summa teenib aga USa autotehase tööline 946 inimtunniga! Väike rehkendus annab, et 40- tunnise töönadala puhul teenitaks autoostusumma ca 23 nädalaga! (Muidugi kui hambad varna panna!) On muudki vahvat kirjas: autotehase 90 tuh aktsionäri hulgas olevat küllaltki palju sama tehase töölisi ja need töölised saadavad Nõuk inimestele oma palava tervituse jne Või jälle limusiin supermarketi ees ja selle järgneb kohe jutt supermarketist ja mis seal kõik müügil on.
Või pilt limusiinist millesse laaditakse kohvreid seismas luksvilla trepis: ameeriklased armastavad sõita suveks puhkusereisile jne.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.