GAZ-53F radiaatorivõrest
#9

hullmaks Kirjutas:nunii, nüd olen küll segaduses, minu maailmapildis(kardetavasti ekslikus siisWink eksisteeris kolme tüüpi veokaid /GaZ51, kitsa ninaga, GaZ52 R6 mootorivalemiga , kandilisema kabiiniga, esivõres on pikiribide kohal horisontaalsed augud, GAZ 53 siis V8 mootoriga, kabiin sama mis 52 v.a esivõre kus on ainult pikiribid

Pane siia neljas (kuigi eelmistest vähem levinud) juurde. Nimelt 52 eelkäijat kutsuti 53F-iks ja sellist imelooma valmistati 1960ndatel aastatel.

Põhjus lihtne - algul 53 šassiid evitades ei suudetud V8 mootoreid plaanitud arvul teha. Siia varustati osad liikurid \"vana hea\" R6-ga ja neile mõeldi välja (ajutine?) mudelitähis 53F, st eraldi numbrit ei hakjatud raiskama.

Kui selgus, et N.Liidu tingimuses niipeagi ei suudeta kõiki uue kabiiniga isendeid V8ga varustada, anti sellele variandile ka oma number - 52. Ja kadusid mitmed varastele 53dele ja 53F-idele iseomaded detailid (kell, esivõre jms).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
GAZ-53F radiaatorivõrest - Autor: valdo - 25-09-2005, 21:55 PM
RE: GAZ-53F radiaatorivõrest - Autor: paul23 - 17-11-2005, 18:54 PM
RE: GAZ-53F radiaatorivõrest - Autor: andris - 17-11-2005, 20:38 PM
RE: GAZ-53F radiaatorivõrest - Autor: IIIFFFAR - 17-11-2005, 22:15 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne