02-10-2005, 23:49 PM
Veic arengut:
Sidurikoja vahetükk fungab täiega. Kokkupanekul läheb küll 2 tihendit varasema ühe asemel ja natuke passitamist vajab. Siduritrossil pole momendil mingit reguleerimise võimalust aga võiks olla...
Pidureid ikka veel netu. Gaasirulli (miskine aretus muu tsikli pealt) elektrivärgid taastada. Õhufilter on paras aretis mis küll põhimõtteliselt toimib aga reaalselt - mitte eriti.
Nujah, kõigest hoolimata nii 20km jagu testsõite sai tehtud. Tulemus - liigub kuid \'agadega\'. Jõudu on vähevõitu ja kuumaks läheb hirmsasti, see jama on ilmsesti tingitud vana silindri vigadest. Segu peaks olema muidu suht õige kui küünla järgi otsustada. Üle 5km jutti lasta ei saa, läheb niivõrd palavaks et jõud kaob.
Ilmselt põlve otsas aretatud õhufiltri ja karpa koostöö peaaegu täieliku puudmise tõttu on segukruvist null kasu (õnneks oli sobiv valik düüse käepärast) ja mootor sureb sujuvalt välja kui üritada tühikäiku vähegi madalamate tuuride peale keerata...
Sidurikoja vahetükk fungab täiega. Kokkupanekul läheb küll 2 tihendit varasema ühe asemel ja natuke passitamist vajab. Siduritrossil pole momendil mingit reguleerimise võimalust aga võiks olla...
Pidureid ikka veel netu. Gaasirulli (miskine aretus muu tsikli pealt) elektrivärgid taastada. Õhufilter on paras aretis mis küll põhimõtteliselt toimib aga reaalselt - mitte eriti.
Nujah, kõigest hoolimata nii 20km jagu testsõite sai tehtud. Tulemus - liigub kuid \'agadega\'. Jõudu on vähevõitu ja kuumaks läheb hirmsasti, see jama on ilmsesti tingitud vana silindri vigadest. Segu peaks olema muidu suht õige kui küünla järgi otsustada. Üle 5km jutti lasta ei saa, läheb niivõrd palavaks et jõud kaob.
Ilmselt põlve otsas aretatud õhufiltri ja karpa koostöö peaaegu täieliku puudmise tõttu on segukruvist null kasu (õnneks oli sobiv valik düüse käepärast) ja mootor sureb sujuvalt välja kui üritada tühikäiku vähegi madalamate tuuride peale keerata...