03-10-2005, 23:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2005, 23:59 PM ja muutjaks oli Sillu.)
mustninja Kirjutas:Huvitav tõesti ;esimest korda kuulen sellest ,ehkki olen vahel mõelnud ,et miks 926 (viimane Viljandi linnaliini Ik 260) ja 929 vahel numeratsioonis tükk tühja maad oli. Aga miks siis ka 927 ja 928 Viljandile ei jäänud?Sillu Kirjutas:Sinivalged tulid päris lõpus ,1990. aasta paiku. Viljandi ATP sai 1990. aasta suvel kaks Ikarus 256 ;ühe punavalge (garaažinumber 925) ja teise sinivalge (929) ning nendest viimatinimetatul oli küll algusest saadik külje peal ja taga sinine triip ,kusjuures too triip oli minu mäletamist mööda kere alaosaga võrreldes veidi tumedamat tooni sinine. Sellel Viljandi omal oli sinine just kere alumine ,mitte ülemine osa ;ülaosa oli valge ning sellel valgel pinnal oli veidi tumedamat tooni sinine triip. Mis aastast võib pärit olla kaasfoorumlase Edr avataripildil olev buss ,ei oska öelda.Täpsustuseks niipalju, et tegelikult tuli neid Ikaruse 4, esimene oli punavalge 925, siis kaks punavalget 927 ja 928 (mis suundusid edasi Valka) ja seejärel sinivalge 929. Sellised sinivalge triibulised olid ka pea kõik TAKi Ikarused, hiljem värviti osa neist üle. Tarbus hakas hiljem kasutama samasugust värvilahendust ja mitte ainult Ikarustel.
Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/
Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee