04-10-2005, 22:37 PM
Sõltub mis karbussiga tegemist on. Deltadel näiteks on tavaliselt K60B. Sellel pole nõelklapp ujuki küljes kinni ja võib vabalt lahtivõtmise/kokkupanemise käigus kaduma minna. Kui klapp on ikka alles siis tasub vaadata kas seal teraviku otsas on ka tihend (poolläbipaistvast pehmest materjalist pisike krae) alles. Kui kõik jupid olemas siis on selge, et mingil põhjusel ei sulge ujuk vajalikul hetkel nõelklappi. Põhjuseks võib olla ujuki uppumine, ujuki kinnikiilumine ujukikambri seina vastu või siis vale ujukitaseme reguleerimine. Reguleerima tasub hakata alles _pärast_ seda kui kõik eelnevad võimalikud veapõhjused on välistatud. Seda seepärast, et ujuki taseme timmimine nõuab suurt täpsust ja kannatust. K60B puhul teguleeritakse taset ujuki küljes oleva nõelklappi toetava plekiriba painutamise abil. Painutad kriimukese, paned karbussi kokku ja proovid. Kui ei sobi, painutad uuesti jne. Plekiriba allapoole painutades ujukitase tõuseb ja vastupidi langeb. Kui ujukitase on liiga kõrge tuleb segu liiga rikas, mootor võib hästi käivituda kuid ei võta pöördeid. Kui ujukitase on liiga madal, ei jõua mootor piisavalt bena karburaatorist välja imeda ning segu jääb lahjaks koos kõigi sellest tulenevate tagajärgedega.
Eelnev jutt käis siis K60B kohta, muudel karpadel võib asi tunduvalt erineda eelpoolkirjeldatust.
Eelnev jutt käis siis K60B kohta, muudel karpadel võib asi tunduvalt erineda eelpoolkirjeldatust.