06-10-2005, 21:18 PM
Idee on hea, oskus on parem. Seega soovitan soojalt muretseda endale üks aku-- võib olla auto aku. Siis vii eraldi üks miinus klemmi alt käru taha otsa. teise juhtmega mine eest surkima nö. Suunad on paraleelselt üle gabariidi ´99% juhtudest. Kuid insenäärid kodudes panevad ka teistmoodi. Annad voolu, kui suund põleb ok -- siis teine suund. Kui mõlemad põlevad otsiks viga auto juurest.
St teeks peegelpildis sama katse läbi lambiga, millel 2 juhet. -- siin on jah hea kui on Tester.
Kuid kõige rohkem usun, kui sul on veneaegne käru, et massi puudus on kärul taha otsa suundade murega. Olen ise pidanud selle jamaga palju palju jamama. Ja on ka juhtunud nii, et suunad olemas pidureid pole. A ja käru pistikus ole ettevaatlik, muidu paned mõned juhtmed kokku ja tuled taga vilguvad.
St teeks peegelpildis sama katse läbi lambiga, millel 2 juhet. -- siin on jah hea kui on Tester.
Kuid kõige rohkem usun, kui sul on veneaegne käru, et massi puudus on kärul taha otsa suundade murega. Olen ise pidanud selle jamaga palju palju jamama. Ja on ka juhtunud nii, et suunad olemas pidureid pole. A ja käru pistikus ole ettevaatlik, muidu paned mõned juhtmed kokku ja tuled taga vilguvad.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
