09-10-2005, 22:42 PM
Nonii. Vahepeal siis kirjeldaks tsipa täpsemalt, mis talvel plaanis teha on.
1) Paigaldada kiire neljas käik, et vähendada pöördeid kiirusel 90 km/h ning samas suurendada tippkiirust. Kloostrimetsa poest saab 4nda käigu hammikad ~200 krooni eest.
2) Arvatavasti omal käel ehitada valmis tagaiste. Väljanägemiselt peaks olema väga sarnane esiistmele. Ehk siis samuti neetide ja naharibadega. Nahk on olemas, leida tuleb veel doonoriste, kust porolooni hankida. Plekist aluse väänan samuti ise. Kokku ei tohiks üle 100 krooni eriti minna.
3) Originaalõhupuhasti vahetada koonusfilltrite vastu ning rellakaga eemaldada vana filtri hoidik käigukasti pealt. Kloostrimetsas koonusfiltrid ~250 kr/tükk. Kokku 500.-
4) Spidomeetri numbriplaat kroomida. Pindala ~ 45 cm2, seega maksma peaks minema 60 kr ringis.
5) Reg. number tuua vasakule küljele mingi plaadi peale. Selle kohale asetada kas a) ainult numbrituli b) numbrituli koos taga- ja piduritulega.
Millalgi käin Kadaka autoturul, ehk leian mingi stiilsema valgusallika.
Juhul, kui numbri kohale tuleb ainult numbrituli, tuleb tagatuli koos piduritulega tuua tagaporika alla, mis mulle nii väga ei meeldiks, kuivõrd hakkab igasugust paska oma peale koguma. Rahakulu jällegi mingi ~200.-
6) Korraliku värviga üle värvida esiporikas, paak, amordi katted, tagaporikas. Halbadest kogemustest Planeta värvimisel, ma see kord värvi ostes raha pealt kokku ei osta ja nende detailide katmiseks kuluv avärvi eest maksan ~500 kr
7) Kuna originaalsüütelukk ei hiilga just oma turvalisuse ja eriti just \"kontaktivõimekusega\", tahan peale panna ka mingi auto süüteluku. Hinnast ettekujutust eriti pole. Aga see samuti Kadaka autoturult. Eks mingi 100.- jälle läheb.
8) Kui raha üle jääb/ tuleb kusagilt juurde, tellin taha veel ka kenast kroomist sissy bar\'i ehk seljatoe. Seda värki näitab aeg.
Rahakulu kokku ~1700 (sissy bari arvestades ~2700)
Praeguseks rohkem meelde ei tule, aga eks kindlasti mõni hea idee lisandub nende pikkade lumiste kuude ajal..
PS! Vahepeal sai installitud tagu pehmed vedrud, mis ei tohiks enam kellelgi, kes taga istub, suurt pea- ja tagumikuvalu tekitada.
Siinkohal suur tänu kasutajale isandpauk, kes mulle need vedrud võimaldas.
1) Paigaldada kiire neljas käik, et vähendada pöördeid kiirusel 90 km/h ning samas suurendada tippkiirust. Kloostrimetsa poest saab 4nda käigu hammikad ~200 krooni eest.
2) Arvatavasti omal käel ehitada valmis tagaiste. Väljanägemiselt peaks olema väga sarnane esiistmele. Ehk siis samuti neetide ja naharibadega. Nahk on olemas, leida tuleb veel doonoriste, kust porolooni hankida. Plekist aluse väänan samuti ise. Kokku ei tohiks üle 100 krooni eriti minna.
3) Originaalõhupuhasti vahetada koonusfilltrite vastu ning rellakaga eemaldada vana filtri hoidik käigukasti pealt. Kloostrimetsas koonusfiltrid ~250 kr/tükk. Kokku 500.-
4) Spidomeetri numbriplaat kroomida. Pindala ~ 45 cm2, seega maksma peaks minema 60 kr ringis.
5) Reg. number tuua vasakule küljele mingi plaadi peale. Selle kohale asetada kas a) ainult numbrituli b) numbrituli koos taga- ja piduritulega.
Millalgi käin Kadaka autoturul, ehk leian mingi stiilsema valgusallika.
Juhul, kui numbri kohale tuleb ainult numbrituli, tuleb tagatuli koos piduritulega tuua tagaporika alla, mis mulle nii väga ei meeldiks, kuivõrd hakkab igasugust paska oma peale koguma. Rahakulu jällegi mingi ~200.-
6) Korraliku värviga üle värvida esiporikas, paak, amordi katted, tagaporikas. Halbadest kogemustest Planeta värvimisel, ma see kord värvi ostes raha pealt kokku ei osta ja nende detailide katmiseks kuluv avärvi eest maksan ~500 kr
7) Kuna originaalsüütelukk ei hiilga just oma turvalisuse ja eriti just \"kontaktivõimekusega\", tahan peale panna ka mingi auto süüteluku. Hinnast ettekujutust eriti pole. Aga see samuti Kadaka autoturult. Eks mingi 100.- jälle läheb.
8) Kui raha üle jääb/ tuleb kusagilt juurde, tellin taha veel ka kenast kroomist sissy bar\'i ehk seljatoe. Seda värki näitab aeg.
Rahakulu kokku ~1700 (sissy bari arvestades ~2700)
Praeguseks rohkem meelde ei tule, aga eks kindlasti mõni hea idee lisandub nende pikkade lumiste kuude ajal..
PS! Vahepeal sai installitud tagu pehmed vedrud, mis ei tohiks enam kellelgi, kes taga istub, suurt pea- ja tagumikuvalu tekitada.
Siinkohal suur tänu kasutajale isandpauk, kes mulle need vedrud võimaldas.
Pots ja postivahe.