11-10-2005, 09:22 AM
Esimene diagnostika: panek kolmas käik sisse, tõmba käsipidur kõval pinnasel peale ja lase sidur lahti. Kui mootor välja sureb, on asi ok, kui ei, siis sidur libiseb ja vajab reguleerimist/vahetamist.
Kui vajab vahetamist, tee kindlaks, milline mootor Sul Sciroccol peal on. GTI ja muu mudru sidurite kettad on erinevad.
Teiseks veendu, et Su käigukasti hoovastik pole kulunud. Kehvalt sisse minev esimene käik on sellele esimeseks viiteks, eriti kui käigukang logiseb üldse nagu lambajalg. Remondikomplekti saad Forsist, väga palju see ei maksa.
Kolmandaks: uus GTI ketas maksis omal ajal 650 raha. Täpsemalt võid küsitleda samuti www.forss.ee-d.
Aga ma arvan, et Su jaoks on mõistlik minna mõne asise remondimehe juurde ja lasta asi üle vaadata.
PS remondimees ei ole kodanik, kes remondib haamri ja kangiga ning keda käitavaks vedelikuks on Bock, Sarvik või Lauaviin.
Asp
Kui vajab vahetamist, tee kindlaks, milline mootor Sul Sciroccol peal on. GTI ja muu mudru sidurite kettad on erinevad.
Teiseks veendu, et Su käigukasti hoovastik pole kulunud. Kehvalt sisse minev esimene käik on sellele esimeseks viiteks, eriti kui käigukang logiseb üldse nagu lambajalg. Remondikomplekti saad Forsist, väga palju see ei maksa.
Kolmandaks: uus GTI ketas maksis omal ajal 650 raha. Täpsemalt võid küsitleda samuti www.forss.ee-d.
Aga ma arvan, et Su jaoks on mõistlik minna mõne asise remondimehe juurde ja lasta asi üle vaadata.
PS remondimees ei ole kodanik, kes remondib haamri ja kangiga ning keda käitavaks vedelikuks on Bock, Sarvik või Lauaviin.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!