12-10-2005, 19:22 PM
Mõlemad. 81.aasta scirocco ei ole just ohutuse viimane tase ja kui sa peaksid pahtlist koosneva kerega masinaga avariisse sattuma, on tulemus veel nukram kui metallkere korral.
Teiseks ei mädaneb auto pahtli all niikaua edasi, kuni sõiduk lihtsalt pruuniks tolmuks pudeneb. Scirocco on aga mu arust piisavalt huvitav auto selleks, et sellel pruuniks tolmuks mitte muutuda lasta.
Kolmandaks peaks aus ülevaataja Su sellise kere korral ülevaatuspunktist kohe tagasi saatma. Pole just hea stsenaarium, eriti kui Sa autoga sõita tahad.
Asi on selles, et auto ostmine ei ole ainuke kulu. Masin nõuab ka hooldust, lisakulutusi. Kindlustus, bensiin, ülevaatus, varuosad. Loomulikult võid Sa võtta pahtli ja pintsli ning sellega sõidukit \"remontida\" ja kasutada kohalt minekuks teist käiku esimese asemel, aga väga pikalt Sa seda 3500 krooni suurust investeeringut ei naudi. Tõneäoliselt mitte üle paari kuu.
Karm reaalsus on see, et kui Sa ise just kuldsete kätega pole, kulub Sul vähemalt teist samapalju selle masina elustamisele veel. Ainuüksi korraliku remondimehe töötund maksab miski 200.-, siduri ja käiguhoovastiku vahetamine nõuab aga päris mitut töötundi, lisaks varuosasid. Kere remont on veel kallim, eriti kui korralikult teha.
Veel karme küsimusi: kas sel autol näiteks talvekummid on? Või pead ka need juurde ostma? Mis seisus on aku? Millal sel aparaadil oli viimane ülevaatus? Mida järgmise ülevaatuse saamiseks tegema peab? Mis seisus auto tegelikult on, mitte müüja jutu põhjal?
Kõigele sellele pead Sa vastuse enda jaoks leidma.
Mis puutub plekkide hindadesse, siis helista soovitatud firmadesse. Vaevalt, et kellelgi meist siin nende plekkide hinnad Sciroccole meeles on. Pealekauba, millised plekke konkreetselt vaja on? Niisama võib igasuguseid asju kokku osta.
Minu arust on Sinu jaoks parim:
a) leida remondimees, kes asjast jagab ja Su auto üle vaatab
b) teha tegemist vajavate asjade list
c) lisada sinna rahasummad
d) mõelda, kas Sa oled selliste kulutuste jaoks valmis.
Kui saad viimasele küsimusele jah vastata, siis pole muud, kui anna tööle pihta.
Ma pole pessimistlik, lihtsalt mõningaid \"rehasid\" on võimalik vältida.
Asp
Teiseks ei mädaneb auto pahtli all niikaua edasi, kuni sõiduk lihtsalt pruuniks tolmuks pudeneb. Scirocco on aga mu arust piisavalt huvitav auto selleks, et sellel pruuniks tolmuks mitte muutuda lasta.
Kolmandaks peaks aus ülevaataja Su sellise kere korral ülevaatuspunktist kohe tagasi saatma. Pole just hea stsenaarium, eriti kui Sa autoga sõita tahad.
Asi on selles, et auto ostmine ei ole ainuke kulu. Masin nõuab ka hooldust, lisakulutusi. Kindlustus, bensiin, ülevaatus, varuosad. Loomulikult võid Sa võtta pahtli ja pintsli ning sellega sõidukit \"remontida\" ja kasutada kohalt minekuks teist käiku esimese asemel, aga väga pikalt Sa seda 3500 krooni suurust investeeringut ei naudi. Tõneäoliselt mitte üle paari kuu.
Karm reaalsus on see, et kui Sa ise just kuldsete kätega pole, kulub Sul vähemalt teist samapalju selle masina elustamisele veel. Ainuüksi korraliku remondimehe töötund maksab miski 200.-, siduri ja käiguhoovastiku vahetamine nõuab aga päris mitut töötundi, lisaks varuosasid. Kere remont on veel kallim, eriti kui korralikult teha.
Veel karme küsimusi: kas sel autol näiteks talvekummid on? Või pead ka need juurde ostma? Mis seisus on aku? Millal sel aparaadil oli viimane ülevaatus? Mida järgmise ülevaatuse saamiseks tegema peab? Mis seisus auto tegelikult on, mitte müüja jutu põhjal?
Kõigele sellele pead Sa vastuse enda jaoks leidma.
Mis puutub plekkide hindadesse, siis helista soovitatud firmadesse. Vaevalt, et kellelgi meist siin nende plekkide hinnad Sciroccole meeles on. Pealekauba, millised plekke konkreetselt vaja on? Niisama võib igasuguseid asju kokku osta.
Minu arust on Sinu jaoks parim:
a) leida remondimees, kes asjast jagab ja Su auto üle vaatab
b) teha tegemist vajavate asjade list
c) lisada sinna rahasummad
d) mõelda, kas Sa oled selliste kulutuste jaoks valmis.
Kui saad viimasele küsimusele jah vastata, siis pole muud, kui anna tööle pihta.
Ma pole pessimistlik, lihtsalt mõningaid \"rehasid\" on võimalik vältida.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!