Mootorite sissetöötamine
#3

Päris ebakindel tunne oleks mõnel kallil uhiuuel autol tehaseõli välja ja siis peale mineraalõli sissevalamist minna kuskile tuuri andma. (Garantii oleks ilmselt tühistatud ka, kui selline tegevus välja tuleks mõne rikke avaldumisel garantiiajal).

Tõetera tundub selles teoorias olema, kui mõistlikult ringi käia.

Kogu temaatika otsa sattusin LS-2 mootorite kohta infi otsides. Pontiac GTO foorumis on üsna palju arutelu teemadel \"miks minu auto ei liigu? \" Samas mõned liiguvad vägagi hästi. Tavaliselt LS-2 mootorid pidavat hakkama hästi jooksma nii peale 5000 miili läbimist. Ka see asi siis.

Eks tegu võib olla ka suhteliselt uue, kuigi osalt LS-1 mootorile baseeruva mootori \"lapsehaigustega\", teisalt aga ka ehk sissetöötamise ja muu arvel.

Igaks juhuks siis ka see link.

http://www.gtoforum.com/showthread.php?t=4303

Üks märkus oli ka see, et ei tasu mootorit täispõõretel lasta \"punasesse\" /tahho/ , et see (kompuuter) fikseerib liigsuured põõrded ja hiljem võib tusane diiler asja järgi vaadata - remonditöökoda võib hakata jonnima garantiiremondi läbiviimise kohta kui mootoririke põhjuseks.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mootorite sissetöötamine - Autor: nasa13 - 13-10-2005, 15:41 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne