Ural M-67
#29

Suvi/sügise algus läks väga kiireks. Üks asi teise otsa. Viimasel ajal olen jõudumööda natuke nokitsenud, kuid varsti peaks rahalised võimalused piisavalt suurenema, et uuesti hakata masina kallal tööle:

Seni on kulunud u 6000 k:
Ural 1800
Ülekanne+amordid+lenksutoru+lingid 600
Paak, karbussid, üks velg 500
MoS2 150
Tihendid 550
Silindrite puurimine 700
Kolvid rõngastega 550
Sidurikettad 300 (vist)
Esiamorditorud 500
Jawa tuuleklaas 200
Tagatuli 50
Raamikoodi plekk 75
Ja palju muud Kokku: üle 5975

Otsustasin, et vana külkat pole mõtet taastama hakata, suure tõenäosusega on odavam otsida kusagilt sõitev, mis lihtsalt üle värvida.
Silindripead on hetkel Kloostrimetsas, kus klapipesad freesitakse ja uued klapid sooveldatakse.

Umbkaudne prognoos(täpset hinda ma ei tea, kuid pakun poehindu. V.a külgkorv muidugi)
Urali kasutatud külgkorv 600-1000?
Silindripeade töötlemine 300-600
Uued klapid 300
Süütemäng 250
Süütepool 300
Lülitid lenksule, käepidemed, pidurikonnad 100-200?
Esitule vits ja peegel 100?
Bensiinikraan 50-100
Süütelukk 100
Trossid(2 gaasi, sidur, pidur) 150?
Spido-tross 100
Kardaanirist 250
Kummipuksid 150?
Bensiinivoolik 50
Uued kodarad 300-500?
Kokku umbes: 3100-4250 kr

Värvimine seisab külgkorvi hankimise taga.
Liivapritsitamine u. 700
Kruntvärv u. 500?
Värv 1000-1500?
Kokku umbes: 2200-2700 kr

Värvimisega saan ehk ise hakkama. Garaaž soojaks kütta ja veega seest üle pritsida.

Kaugemas tulevikus läheb veel vaja:
Aku 600
Registreerimine 1300
Ülevaatus u. 150
Kindlustus u. 300
(Kaassõitja kiiver 500)
Kummid 2-3x 500
(kui veab, on dnepri kummid veel kasutuskõlblikud. Urali omad kindlasti mitte)
Kokku u. : 3350-4350 kr

Ahjaa, summuteid ka vaja: äkki keegi müüb 600ga.
Kokku tuleb arvutuslikult 15 225-17 875. Kurat, kuskohast kõik see raha võtta tuleb?

Kui kellegil on pakkuda ülalnimetatud juppe konkurentsivõimelise hinnaga, siis palun teada anda EraSõnumi kaudu. Kui kellegil on pakkuda vertikaalsete kinnitustega K301 karbusse 2tk, võin vastu pakkuda horisontaalsete kinnitustega K63y-sid 2tk

Olgu see elavaks näiteks kõigile, kes tahavad osta poolmädanenud surmodava masina ja siis täieliku remondiga üles ehitada, et saada odavalt sissetöötamata masina.
Sissetöötamata masina saab, kuid odavalt küll kindlasti mitte.

Oleks kevadest saati raha kogunud, oleks saanud osta juba sõitva masina, kuid sellisel ei teaks iialgi, millal mingi peidetud viga välja tuleb.

Üks küsimus tekkis: Kas peaksin ökonoomsema sõidu huvides hankima ka kiirendatud 4. käigu või siis kiire diffri? Kuidas need (eraldi võttes) mõjutavad korviga sõites jõuomaduste säilimist?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Ural M-67 - Autor: marti184 - 09-04-2005, 00:55 AM
RE: Ural M-67 - Autor: Mini - 06-01-2007, 21:17 PM
RE: Ural M-67 - Autor: marti184 - 17-03-2008, 20:36 PM
RE: Ural M-67 - Autor: valdo - 17-03-2008, 20:47 PM
RE: Ural M-67 - Autor: marti184 - 19-03-2008, 19:47 PM
RE: Ural M-67 - Autor: agent007 - 20-03-2008, 18:15 PM
RE: Ural M-67 - Autor: nark - 20-03-2008, 20:46 PM
RE: Ural M-67 - Autor: agent007 - 20-03-2008, 21:20 PM
RE: Ural M-67 - Autor: nark - 20-03-2008, 21:47 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne