16-10-2005, 21:29 PM
Kui tahad asjast teha ametlikku maanteesõidukit (ARK, TÜV jne), mitte põllurallikat, siis ma kardan, et V6 tuleb ära unustada. Nimelt on reegel, et uus mootor võib tehasemootorist erineda nii kaalu kui ka võimsuse osas ainult teatud protsendi. Ma ei usu, et ükski V6 selle liigituse alla mahuks.
Ja muide - kui Sa paned mossele võimsama mootori, tuleb Sul välja vahetada kogu käiguosa - sidur, kast, kardaan ja tagasild. Need ei pea lihtsalt vastu.
Mina soovitaksin Sul otsida uut või hästisäilinud 412/2140 mootorit. Saad kergema vaevaga.
Ja muide - kui Sa paned mossele võimsama mootori, tuleb Sul välja vahetada kogu käiguosa - sidur, kast, kardaan ja tagasild. Need ei pea lihtsalt vastu.
Mina soovitaksin Sul otsida uut või hästisäilinud 412/2140 mootorit. Saad kergema vaevaga.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel