20-10-2005, 13:07 PM
Garantii kaob korpuse avamisel. Kui keevitus ülekoormata ja mähised kokku kõrvetada, siis ilmselt ka tasuta ei parandata.
Alaldi käib väljundjuhtmete küljes, mistõttu (vähemalt teoreetiliselt) korpust avada pole vaja. Loomulikult oleks parem, kui juhtmed trafo ja elektroodi/detaili vahel oleks võimalikult lühikesed, kuid hädalahendusena võib alaldi ühendada olemasolevate väljundjuhtmete otsa ja alaldist edasi viia lihtsalt paksemad juhtmed. Muidugi kaasnevad alaldi ehitamisega täiendavad aja- ja rahakulu, kuid vahelduvvoolukeevituse olemasolul on see ilmselt parim variant alalisvoolukeevituse saamiseks (alati võib ju osta/müüa/vahetada jne). Pealegi on alati võimalus vahelduvvoolule tagasi minna (elektroodi ja detaili külge minevad juhtmed tuleb alaldi väljundklemmidelt sisendklemmidele ümberühendada). Veel garantii ja remondi kohta: mis võib trafoga keevituses nii moodi katki minna, et seda kodusel teel parandada ei saa ja garantiiremondi alla kuulub?
Mähised lähevad lühisesse - viga tekkis ülekoormusest, lülitis murdub midagi ära - kindlasti kasutati lülitamiseks jalga, haamrit vms. Enamikel trafodel on sekundaarmähise keerdude vahel (bimetall?)termokaitse, kahjuks ei tea selle rakendumistemperatuuri, võib olla ka lihtsalt tulekahju vastu
(rakendub, kui mähist enam päästa ei õnnestu).
P.S Mis on inverterkeevitus? Mingi vaheldiga (võrgupinge alaldatakse, teisendatakse kõrgemasageduslikuks vahelduvpingeks, madaldatakse väikese ja kompaktse kõrgsagedusliku trafoga ja alaldatakse uuesti) alalisvoolukeevitus, millel vool väga suurtes piirides (näit.
20...200A) reguleeritav?
Alaldi käib väljundjuhtmete küljes, mistõttu (vähemalt teoreetiliselt) korpust avada pole vaja. Loomulikult oleks parem, kui juhtmed trafo ja elektroodi/detaili vahel oleks võimalikult lühikesed, kuid hädalahendusena võib alaldi ühendada olemasolevate väljundjuhtmete otsa ja alaldist edasi viia lihtsalt paksemad juhtmed. Muidugi kaasnevad alaldi ehitamisega täiendavad aja- ja rahakulu, kuid vahelduvvoolukeevituse olemasolul on see ilmselt parim variant alalisvoolukeevituse saamiseks (alati võib ju osta/müüa/vahetada jne). Pealegi on alati võimalus vahelduvvoolule tagasi minna (elektroodi ja detaili külge minevad juhtmed tuleb alaldi väljundklemmidelt sisendklemmidele ümberühendada). Veel garantii ja remondi kohta: mis võib trafoga keevituses nii moodi katki minna, et seda kodusel teel parandada ei saa ja garantiiremondi alla kuulub?
Mähised lähevad lühisesse - viga tekkis ülekoormusest, lülitis murdub midagi ära - kindlasti kasutati lülitamiseks jalga, haamrit vms. Enamikel trafodel on sekundaarmähise keerdude vahel (bimetall?)termokaitse, kahjuks ei tea selle rakendumistemperatuuri, võib olla ka lihtsalt tulekahju vastu
(rakendub, kui mähist enam päästa ei õnnestu).
P.S Mis on inverterkeevitus? Mingi vaheldiga (võrgupinge alaldatakse, teisendatakse kõrgemasageduslikuks vahelduvpingeks, madaldatakse väikese ja kompaktse kõrgsagedusliku trafoga ja alaldatakse uuesti) alalisvoolukeevitus, millel vool väga suurtes piirides (näit.
20...200A) reguleeritav?