25-10-2005, 09:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2006, 21:12 PM ja muutjaks oli Ishijupp.)
Nõnda siis. Vaatasin hindasid, mida kõiksuguste juppide eest küsitakse ning otsustasin, et mõistlikum on vaadata kohe mõni normaalses seisus doonor. Õnnestuski leida üks, mis sisaldas enam-vähem kõiki mulle vajaminevaid juppe, omas korralikku mootorit ja tasuta kaasaandena ka kehtivaid dokumente ning tutikat numbrimärki. Sellega seoses moondus rotike MT9-st K-650-ks ja kuna soovin taastada teda võimalikult originaalilähedasena kuid heade kasutusomadustega, siis läheb kasutusse ka uuemat tüüpi 12V mootor, mis doonoril peal oli. Doonor lammutatud, osad sorteeritud, dokumentidega raami ja muude mulle mittevajalike osade müügist sain doonori hinna päris normaalseks, võib rahul olla.
Rotike naudib hetkel Metallisti hoones liivapritsi, lähipäevil peaks jõudma koju juba uues kvaliteedis ja spets tsinkkrundiga. Mõte on ratas lasta pulbervärvist läbi, aga siin on üks häda- pulbervärviga ei ole võimalik aluspinda pahteldada. Pean peale kruntimist vaatama üle mis nägu see pind ikkagi on, aga tagaporikas tahaks kindlasti pahteldamist. Kui väga korralikku pahteldamist mittevajavat porikat leida ei õnnestu, siis on veel võimalus et lasen ülejäänu pulbrisse ja tagaporika lasen kuni uue leidmiseni tavalise värviga teha. ehhh, ei meeldi mulle tegelikult selline kemiseerimine!
5 ratast on algosadeks lammutatud, tallad läksid pritsi, kodarad töötlesin atsetooniga, seejärel roostesurmaga, pesu, taas atsetoon ja veljevärv peale. Päris ilus tulemus. Riputan õhtupoole mõned pildid ka üles.
Üks minu jaoks oluline avastus- krdi hea on tsikli kallal toimetada sügisel- ei mingit kihelemist kiiiiresti valmis saada ja sõitu põrutada, aega laialt kasvõi iga kodar keelega üle käia

Pildid: http://www.zone.ee/angry/index4.htm
Rotike naudib hetkel Metallisti hoones liivapritsi, lähipäevil peaks jõudma koju juba uues kvaliteedis ja spets tsinkkrundiga. Mõte on ratas lasta pulbervärvist läbi, aga siin on üks häda- pulbervärviga ei ole võimalik aluspinda pahteldada. Pean peale kruntimist vaatama üle mis nägu see pind ikkagi on, aga tagaporikas tahaks kindlasti pahteldamist. Kui väga korralikku pahteldamist mittevajavat porikat leida ei õnnestu, siis on veel võimalus et lasen ülejäänu pulbrisse ja tagaporika lasen kuni uue leidmiseni tavalise värviga teha. ehhh, ei meeldi mulle tegelikult selline kemiseerimine!
5 ratast on algosadeks lammutatud, tallad läksid pritsi, kodarad töötlesin atsetooniga, seejärel roostesurmaga, pesu, taas atsetoon ja veljevärv peale. Päris ilus tulemus. Riputan õhtupoole mõned pildid ka üles.
Üks minu jaoks oluline avastus- krdi hea on tsikli kallal toimetada sügisel- ei mingit kihelemist kiiiiresti valmis saada ja sõitu põrutada, aega laialt kasvõi iga kodar keelega üle käia



Pildid: http://www.zone.ee/angry/index4.htm