25-10-2005, 10:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2005, 10:52 AM ja muutjaks oli valdo.)
krister Kirjutas:...kohtusin Lääne-Virumaalt pärit mehega, kes väitis, et tema 1975/76.a. 2140-l oli 412 armatuur... Kere number oli esimese paarisaja hulgas.
[...]
Kokkuvõtteks: 2140-e ajalugu väärib põhjalikumat uurimist!
Kogu N.Liit tegutses permanentse defitsiidi tingimustes, kus vähegi komplektne ja korras varuosa pandi hakkama sinna, kuhu ta vähegi sobis. Kui üks kere vahetus teise vastu, siis loomulikult tekitas see hulga üleminekumudeleid, kus uuel kerel vanatüübilisi tükke küljes ja vastupidi. Kui need loomulikult hakkasid. Aga N.Liidus olid detailid üli-unifitseeritud.
See fenomen on omane kogu N.Liidu kõikide liikurite jm tehnikaseadmete tootmisele (veoautod, bussid, mootorrattad, lennukid, sõiduautod, relvad...). Ma ei nimetaks neid isegi mitte modifikatsioonideks.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
