Relee tööpõhimõte
#6

Tegelikult kirjutasin eile valmis pika jutu, samasisulise kui kod. Valdo, kuid siis, lugenud küsimuse uuesti üle, jätsin postitamata.
Idu siis selles, et tavaline relee, on mõeldud lülitama suurema tugevusega voolu, kui tavaline lüliti kannataks.
Sinu tarvidus on SUUNATULEDE relee järele. Vanemal mossel (kuni 412) on selleks kasutusel väike alumiinium kopsikuga relee, mille lülitust peast ei mäleta, kuid mille peale ohutulesid suht raske konstrueerida. Soovitus: installeeri 2140 ( kui ei eksi siis sama süsteem peal ka uuematel VAZ, GAZ) suunatulede/ohutulede süsteem, kus juhib asja musta karbi sisse pakitud elektroonika.
Sama asja saab teha ka lääne päritolu suunatulede relee+lülitava relee baasil, kuid see vajab natuke rohkem kogemust. ise kõrvetasin enda vana Toyota süsteemi läbi ja ehitasin/taastasin asja 2 päeva. (+300 raha releedele)


Vasta


Sõnumeid selles teemas
Relee tööpõhimõte - Autor: piezvaniman - 26-10-2005, 20:40 PM
RE: Relee tööpõhimõte - Autor: valdo - 26-10-2005, 22:45 PM
RE: Relee tööpõhimõte - Autor: piezvaniman - 27-10-2005, 10:08 AM
RE: Relee tööpõhimõte - Autor: pppp - 27-10-2005, 10:49 AM
RE: Relee tööpõhimõte - Autor: piezvaniman - 27-10-2005, 10:18 AM
RE: Relee tööpõhimõte - Autor: hulgus - 27-10-2005, 10:56 AM
RE: Relee tööpõhimõte - Autor: vanapeer - 27-10-2005, 12:01 PM
RE: Relee tööpõhimõte - Autor: piezvaniman - 27-10-2005, 21:33 PM
RE: Relee tööpõhimõte - Autor: karlpiff - 29-12-2005, 13:29 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne