02-11-2005, 23:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2005, 23:04 PM ja muutjaks oli valdo.)
See teema on siit foorumist palju kordi läbi jooksnud.
1. Kiigata tasuks saidile m400.km.ru ja lugeda seal olevaid materjale
2. 400-l on käigukang põrandal, 401-l rooli juures. Kast ka teine loomulikult.
3. 400-l on tagatuli pikema "varre" otsas ja klaasist hajutiga, 401-l plasthajutiga ja lühema varrega.
Tegelikult toimusid 400-401 juures tootmisaja vältel 1946-56 pidevalt mingi muutused - jälle m400.km.ru abiks
1. Kiigata tasuks saidile m400.km.ru ja lugeda seal olevaid materjale
2. 400-l on käigukang põrandal, 401-l rooli juures. Kast ka teine loomulikult.
3. 400-l on tagatuli pikema "varre" otsas ja klaasist hajutiga, 401-l plasthajutiga ja lühema varrega.
Tegelikult toimusid 400-401 juures tootmisaja vältel 1946-56 pidevalt mingi muutused - jälle m400.km.ru abiks

Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18