03-11-2005, 20:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2005, 20:59 PM ja muutjaks oli Edel.)
Neid,nagu siin pildil kujutatu,on veel küll töötamas,isegi minu töö juures üks selline liigub ja Septembri kuus tänavu oleksin Jüris sellise peale peaaegu tööle saanud.
Too Jüris olevad pidid päevas 30 liitrit kütet võtma,kasutati bensiini 91-te.
Aastaid tagasi töötasin Tallinnas Kopli 98 ja hiljem Betooni 18 (Universal Industries AS),sealgi oli selline,suhteliselt uus,1992aasta vl,paar aastat oli seisnud kuuri all ja täiesti paljaks varastatud. Lõpuks putitati asi tööle. Sai isegi paaril korral teda tsehhist välja ja pärast sisse aetud.
Kõva masin oli,mootor töötas 4 aastat peaaegu tõrgeteta,ei vahetatud selle aja jooksul ei õli ega jahutusvedelikku,talvel -10 kraadiga läks käima nagu nalja. Ainus viga oli see,et kui soojaks läks,hakkas hüdraulika igalt poolt läbi ajama ning kui suvel palju tööd oli,läks 10liitrit kahe nädalaga.
Too pildil olev on ühe tõstesilindriga,Universal Industriesil oli kahega.
Olen kuulnud,et tehniliselt korras olevad masinad suutsid ka 6 tonni vabalt tõsta,kuigi tehas lubas 5t.
Too Jüris olevad pidid päevas 30 liitrit kütet võtma,kasutati bensiini 91-te.
Aastaid tagasi töötasin Tallinnas Kopli 98 ja hiljem Betooni 18 (Universal Industries AS),sealgi oli selline,suhteliselt uus,1992aasta vl,paar aastat oli seisnud kuuri all ja täiesti paljaks varastatud. Lõpuks putitati asi tööle. Sai isegi paaril korral teda tsehhist välja ja pärast sisse aetud.
Kõva masin oli,mootor töötas 4 aastat peaaegu tõrgeteta,ei vahetatud selle aja jooksul ei õli ega jahutusvedelikku,talvel -10 kraadiga läks käima nagu nalja. Ainus viga oli see,et kui soojaks läks,hakkas hüdraulika igalt poolt läbi ajama ning kui suvel palju tööd oli,läks 10liitrit kahe nädalaga.
Too pildil olev on ühe tõstesilindriga,Universal Industriesil oli kahega.
Olen kuulnud,et tehniliselt korras olevad masinad suutsid ka 6 tonni vabalt tõsta,kuigi tehas lubas 5t.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...