07-11-2005, 14:29 PM
Mul on tekkinud trilemma esitiibade parandamise suhtes. Probleem on selles, et tiivakaarte sisemine serv, täpsemalt selle kõige ülemine osa, on vedelate Capri vedrude ja lollilt agara juhi koostoime tulemusena õhukeseks hõõrutud ja läbi roostetanud.
Lahendus nr 1: Keevitada-parandada vana. Plussiks on ilmselt odavus, miinuseks see, et see ei tundu eriti lihtsa operatsioonina. Kas keegi on seda varem teinud? Ja kas kuskilt oleks saada terveid tiivakaari või lausa kompleksseid tiibu?
Lahendus nr 2: RS2000 tiivad eBayst. Valida on plastist või metallist tiivad, välja näevad sellised:
![[Pilt: racing.jpg]](http://jesper.pri.ee/racing.jpg)
Plussiks on avaramad rattakoopad, mis võimaldavad 15" velgede kasutuselevõttu, miinusteks suhteliselt juhuslik saadavus ja kallipoolne hind.
Lahendus nr 3: all-out ralli-Escorti "punnis" koopad.
![[Pilt: mex1.jpg]](http://www.dominicbolton.freeuk.com/friendsfords/mex1.jpg)
Plussideks võrdlemisi mõistlik hind, väga suured rattakoopad, võrdlemisi hea saadavus. Miinuseks on järeleandmine stiilis.
Lahendus nr 1: Keevitada-parandada vana. Plussiks on ilmselt odavus, miinuseks see, et see ei tundu eriti lihtsa operatsioonina. Kas keegi on seda varem teinud? Ja kas kuskilt oleks saada terveid tiivakaari või lausa kompleksseid tiibu?
Lahendus nr 2: RS2000 tiivad eBayst. Valida on plastist või metallist tiivad, välja näevad sellised:
![[Pilt: racing.jpg]](http://jesper.pri.ee/racing.jpg)
Plussiks on avaramad rattakoopad, mis võimaldavad 15" velgede kasutuselevõttu, miinusteks suhteliselt juhuslik saadavus ja kallipoolne hind.
Lahendus nr 3: all-out ralli-Escorti "punnis" koopad.
![[Pilt: mex1.jpg]](http://www.dominicbolton.freeuk.com/friendsfords/mex1.jpg)
Plussideks võrdlemisi mõistlik hind, väga suured rattakoopad, võrdlemisi hea saadavus. Miinuseks on järeleandmine stiilis.