10-11-2005, 16:39 PM
Rando kirjutas:
Pärast sõda oli probleemiks. Petrooleum oli ligikaudu 3 korda kallim kui diisel ning vedeldas avitooli mootori karteris ka väga kiiresti ära.
Õlivahetus kuulus vist (kui õigesti mäletan) 2 korda nädalas hooldustööde hulka. Seetõttu arendatigi SHTZ-NATI edasi TD-54,
diiseltraktoriks. Samuti kasutati puugaasigeneraatorieid, näiteks SHTZ-NATI mootoriga D2G (petrooleumiga töötava mootori tüübitähis oli 1MA). Edasised uuendused (traktorid DT-54, T-75 ja T-74) olid suunatud eeskätt traktori metallimahukuse ja kaalu vähendamise suunas.
Tsitaat:Nojah, venelase jaoks ei olnud kütus probleemiks
Pärast sõda oli probleemiks. Petrooleum oli ligikaudu 3 korda kallim kui diisel ning vedeldas avitooli mootori karteris ka väga kiiresti ära.
Õlivahetus kuulus vist (kui õigesti mäletan) 2 korda nädalas hooldustööde hulka. Seetõttu arendatigi SHTZ-NATI edasi TD-54,
diiseltraktoriks. Samuti kasutati puugaasigeneraatorieid, näiteks SHTZ-NATI mootoriga D2G (petrooleumiga töötava mootori tüübitähis oli 1MA). Edasised uuendused (traktorid DT-54, T-75 ja T-74) olid suunatud eeskätt traktori metallimahukuse ja kaalu vähendamise suunas.