12-11-2005, 23:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2005, 23:53 PM ja muutjaks oli künnimees.)
Kas need uuemad üldse Koerusse võisid sattuda? Pärast NSVL lagunemist
taolised asutused suleti ja rüüstati. GAZ-24 toodetigi vist kaheksakümnendate lõpuni, kuskil ajakirja ,,Tehnika ja Tootmine" numbris oli mingi jutt GAZ-3102 ja mainiti, et varsti lõpetatakse vana mudeli tootmine. Ökonoomsusega ei hiilga ei uuemad ega vanemad 24-d. See on vaid minu arvamus, kuid plastvõre ja uute ukselinkidega 24 oli samasugune ämber nagu uus Opel Zafira. Esimesel juhul topiti metallist
ja päris stiilse välimusega masinale mingid plastmassjurakad külge ja teisel juhul plastmassautole suvalistesse kohtadesse kroomitud ehisdetailid.
P.S mingis ,,Teh. ja T" numbris oli ka GAZ-24 korrosioonitõrjest artikkel
koos joonistega.
taolised asutused suleti ja rüüstati. GAZ-24 toodetigi vist kaheksakümnendate lõpuni, kuskil ajakirja ,,Tehnika ja Tootmine" numbris oli mingi jutt GAZ-3102 ja mainiti, et varsti lõpetatakse vana mudeli tootmine. Ökonoomsusega ei hiilga ei uuemad ega vanemad 24-d. See on vaid minu arvamus, kuid plastvõre ja uute ukselinkidega 24 oli samasugune ämber nagu uus Opel Zafira. Esimesel juhul topiti metallist
ja päris stiilse välimusega masinale mingid plastmassjurakad külge ja teisel juhul plastmassautole suvalistesse kohtadesse kroomitud ehisdetailid.
P.S mingis ,,Teh. ja T" numbris oli ka GAZ-24 korrosioonitõrjest artikkel
koos joonistega.