14-11-2005, 22:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2005, 22:33 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
mul CrNi-ga kogemust pole, aga siinse jutu peale eelistaksin küll vaske (mida oma aeglasel kadetil kasutasin - tõsi happekrundi+värviga kaetuna).
vask on odav - ning mingid "stampmõõdud" (nii otste kui pikkuse poolest) on varuosakaupluses saadaval. Tõsi, ühe poole tagumisel torul (vist) pidin ühe esiotsa (1.3 kadettE) laskma ümber lüüa - et parem/vasak pool olid peasilindril eri mõõdus.
muidu aga imelihtne - võtad mingi hinnangulised pikkused, rabad valmiskerad poest kaasa - ning tõmbad ilma mingite väänamisprobleemideta kuhu iganes. Ning pidamajäämise pärast pole samuti vaja muretseda - vask on pehme ja tõmbab kinni küll. Seinapaksust on vasktorul kah hulka rohkem kui originaalil - niiet selle momendini, mil vanadel Rekorditel esilanseronid laiali vajuvad, kannatab ikka ära
teet,
erinevalt Jesperi 19-kordsest piduritega mängimisest tegi asja ühe korraga ning ilma vere-higi-pisarateta ära
edit: näidistrajektoor Tallinnas oleks Forss(varuosa)-Melasi(vajadusel otsete tegemine)-garaazh
vask on odav - ning mingid "stampmõõdud" (nii otste kui pikkuse poolest) on varuosakaupluses saadaval. Tõsi, ühe poole tagumisel torul (vist) pidin ühe esiotsa (1.3 kadettE) laskma ümber lüüa - et parem/vasak pool olid peasilindril eri mõõdus.
muidu aga imelihtne - võtad mingi hinnangulised pikkused, rabad valmiskerad poest kaasa - ning tõmbad ilma mingite väänamisprobleemideta kuhu iganes. Ning pidamajäämise pärast pole samuti vaja muretseda - vask on pehme ja tõmbab kinni küll. Seinapaksust on vasktorul kah hulka rohkem kui originaalil - niiet selle momendini, mil vanadel Rekorditel esilanseronid laiali vajuvad, kannatab ikka ära
teet,
erinevalt Jesperi 19-kordsest piduritega mängimisest tegi asja ühe korraga ning ilma vere-higi-pisarateta ära
edit: näidistrajektoor Tallinnas oleks Forss(varuosa)-Melasi(vajadusel otsete tegemine)-garaazh