15-11-2005, 20:03 PM
Mulle ka meeldib, sest ta on täpselt sama kole, kui uus Maybach ja Rolls-Royce ... aga hästi palju odavam. Korralik nõukogude seltsimees mõtleb alati teiste inimeste peale ja valmistades poolfabrikaadi ei pane sellele valmistoote hinda. Lisaks sm. Piiburi poolt kirjeldatud töövõtetele saab veel oma käsitööoskuseid arendada näiteks limusiinile sobivate tulede paigaldamise, üldmuljet parandavate keredetailide väljamõtlemise ja valmistamise osas ning paljus muus, mida tänapäeval arenev noorsugu nii Venemaal, Hiinas kui USAs nimetab tuunimiseks.
Kuid ühest asjast ei saa ma ikkagi aru: miks oli vaja ristata Mini, Brava ja Ferrari ja paigutada see Mercedese veermikule nind Hummeri ratastele?
Lisaks kõigele soovitaks neil konstruktoritel tutvuda ZIM2 tootmiskoondise töödega: korraliku luksusauto ehitamisel ei tohi kasutada mitte ühte äratuntavalt odava ja väikese auto detaili, see viib maine alla. Vaadake, kuidas lõppes Zavod Imeni Mõts ehk lühendatult ZIM2 nimelise teenindus. ja tootmiskooperatiivi aktiivne tegevus, kui nende osavad meistrimehed peakonstruktori juhendamisel valmistasid selle tulevikku vaatava luksusauto prototüübi. Kahjuks tabab kangelasliku Neevalinna nurgatagust töökoda sama saatus, sest sellise auto sihtgrupil on juba olemas nii Mini algklassis käivale pojale oma villa õuel asuval ringrajal kihutamiseks, abikaasal Ferrari boutique'des käimiseks, endal Hummer sõitmiseks ja personaalsel turvateenistusel Brava märkamatuks jälitustegevuseks...
Kuid ühest asjast ei saa ma ikkagi aru: miks oli vaja ristata Mini, Brava ja Ferrari ja paigutada see Mercedese veermikule nind Hummeri ratastele?
Lisaks kõigele soovitaks neil konstruktoritel tutvuda ZIM2 tootmiskoondise töödega: korraliku luksusauto ehitamisel ei tohi kasutada mitte ühte äratuntavalt odava ja väikese auto detaili, see viib maine alla. Vaadake, kuidas lõppes Zavod Imeni Mõts ehk lühendatult ZIM2 nimelise teenindus. ja tootmiskooperatiivi aktiivne tegevus, kui nende osavad meistrimehed peakonstruktori juhendamisel valmistasid selle tulevikku vaatava luksusauto prototüübi. Kahjuks tabab kangelasliku Neevalinna nurgatagust töökoda sama saatus, sest sellise auto sihtgrupil on juba olemas nii Mini algklassis käivale pojale oma villa õuel asuval ringrajal kihutamiseks, abikaasal Ferrari boutique'des käimiseks, endal Hummer sõitmiseks ja personaalsel turvateenistusel Brava märkamatuks jälitustegevuseks...