17-11-2005, 18:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2005, 18:14 PM ja muutjaks oli smolin.)
Teadmiseks Rainerile, et pildimängu reeglite kohaselt võib uue pildi panna eelmise äravastanu!!
Aga see "pill" on Tatra prototüüp T 603 A, valmistati ilmselt 1964 (millegipärast ükski seda autot kajastav link ei taha täna avaneda). Valmistati kaks eksemplari: pildilolev sedaan ja kombikerega kiirabiauto. Kombi asub praegu Tatra tehasemuuseumis Koprivnices, sedaan aga müüdi pärast katsetusi eravaldusse. Möödunud aastal, kui otsisin internetist infot selle auto kohta, sattusin oma üllatuseks müügikuulutusele. Pakuti siis müüa sedasama sedaani, seisukorra kohta oli kirjutatud "sõidukorras, kuid vajab restaureerimist". Loodan, et see huvitav peatükk Tšehhimaa autotööstuse ajaloost leidis väärilise omaniku.
Nüüd siis uus pilt: tagasihoidliku moega kupee lähiminevikust.
Pilt.
Aga see "pill" on Tatra prototüüp T 603 A, valmistati ilmselt 1964 (millegipärast ükski seda autot kajastav link ei taha täna avaneda). Valmistati kaks eksemplari: pildilolev sedaan ja kombikerega kiirabiauto. Kombi asub praegu Tatra tehasemuuseumis Koprivnices, sedaan aga müüdi pärast katsetusi eravaldusse. Möödunud aastal, kui otsisin internetist infot selle auto kohta, sattusin oma üllatuseks müügikuulutusele. Pakuti siis müüa sedasama sedaani, seisukorra kohta oli kirjutatud "sõidukorras, kuid vajab restaureerimist". Loodan, et see huvitav peatükk Tšehhimaa autotööstuse ajaloost leidis väärilise omaniku.
Nüüd siis uus pilt: tagasihoidliku moega kupee lähiminevikust.
Pilt.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.