Rover 216s 90a
#2

SU karburaatorid, ühed enim kasutatud karpad UK toodangu puhul, see karburaatori tüüp on sama vana kui autogi, ja googel peaks materjalist kubisema kui sa oskad otsida, võtmesõnaks siis "SU carburettor". Inglased iseloomustavad neid kui väga lihtsaid ja töökindlaid, mine sa tea vahest on ka. küttesegu saab reguleerida põhja all olevast mutikast ja tühkäigu jaoks peaks olema küljel kruvi. tööpõhimõte on laias laastus umbes nii: karburaatori lööris on kolb ja throttle (kuda kurat see võiks maakeeli olla :|) kui throttle avaneb suureneb kolvile mõjuv rõhkude erinevus (kollerktori ja välisrõhu vahe) mis tõstab kolvi ülespoole, ja kolvi küljes olev nõel laseb rohkem kütust läbi.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Rover 216s 90a - Autor: riko12 - 24-11-2005, 13:53 PM
RE: Rover 216s 90a - Autor: pvr - 24-11-2005, 21:39 PM
RE: Rover 216s 90a - Autor: stihl - 25-11-2005, 09:49 AM
RE: Rover 216s 90a - Autor: riko12 - 25-11-2005, 12:05 PM
RE: Rover 216s 90a - Autor: pvr - 25-11-2005, 16:36 PM
RE: Rover 216s 90a - Autor: riko12 - 25-11-2005, 18:08 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne