28-11-2005, 20:45 PM
Kõige lihtsam töökäigu kirjeldus minu poolt:
1. Eemaldada g24-ja mootori küljest õlivann.
2. Hankida umbes 500g+ vasar.
3. Kinnitada õlivann siledale alusele.
4. Õlivann võimalikult lömmi taguda.
5. Paigast nihkunud õlivanni poldiaugud üle puurida.
6. Kõvasti hermeetiksilikoni mootori ja vanni vahele toppida ning poldid kinni keerata.
7. Tõsta mootor kapoti alla ning patjade külge kruvida.
Endal just läbitud protsess.
Lisaks veel nii palju, et mina ei saa pihta kuidas need õlivanni mitte mod-iad küll mootori patjade külge kinnitavad: õlivann istub liiga räigelt sillatalale. Või on asi lihtasalt 1961 aasta masinas.
Volga sõpradele niipalju, et 24 mootor on peal ainult ajutiselt.
1. Eemaldada g24-ja mootori küljest õlivann.
2. Hankida umbes 500g+ vasar.
3. Kinnitada õlivann siledale alusele.
4. Õlivann võimalikult lömmi taguda.
5. Paigast nihkunud õlivanni poldiaugud üle puurida.
6. Kõvasti hermeetiksilikoni mootori ja vanni vahele toppida ning poldid kinni keerata.
7. Tõsta mootor kapoti alla ning patjade külge kruvida.
Endal just läbitud protsess.
Lisaks veel nii palju, et mina ei saa pihta kuidas need õlivanni mitte mod-iad küll mootori patjade külge kinnitavad: õlivann istub liiga räigelt sillatalale. Või on asi lihtasalt 1961 aasta masinas.
Volga sõpradele niipalju, et 24 mootor on peal ainult ajutiselt.