29-11-2005, 02:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2005, 02:19 AM ja muutjaks oli valdo.)
1. Roostes kerekandid, klaasialused vms "nurga- ja servatagused" võivad halvemal juhul tähendada kerekonstruktsioonide ja -plekkide lokaalset läbiroostetamist. Ehk siis kusagilt on niiskus pääsenud detailide vahelisse umbsesse ruumi ja teeb seal vaikselt hävitustööd. Väljaspoolt on asi hull juba siis, kui rooste on seest jõudnud välja. 2005 - 1976 = 29 ehk siis täpselt niipalju aastaid on rooste suletud ruumides oma pidu pidanud.
2. Hinnast saab kõikidel sõidukitel rääkida alles siis, kui on selge selle originaalsus, tehn. seisukord ning salongi ja iludetailide seisukord. Ei iial mingi jutu põhjal.
2. Hinnast saab kõikidel sõidukitel rääkida alles siis, kui on selge selle originaalsus, tehn. seisukord ning salongi ja iludetailide seisukord. Ei iial mingi jutu põhjal.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18